{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

freja er dum!! {{forumTopicSubject}}

jah som overskriften lyder er min kat meget dum for anden gang snyder hun mig for en fødsel.. jeg har altid gerne ville være der til mine kattes fødsel men nææh nej freja tar fusen på mig hver gang den første gang hun var gravid mente hun at vandet skulle gå på mit nye gulvtæppe i styen til 6000 kr nåh jamen det fair nok det hvad der sker men at hun samtidig havde gemt sig i min kuffert for at føde der det var dråben.
jeg vågnede meget tidlig morgen ved der var noget der peb jeg fløj ud af sengen kunne ikke finde hende så løb ind i stuen og som nævn jah så var vandet gået mit fine nye gulvtæppe var meget meget blodigt da jeg havde kigget alle steder ville jeg kigge under sengen da det lød somom det kom derfra men kunne ikek se hende så hev madresserne ud af sengen og det eneste jeg kunne se var min fine store lilla kuffert så kiggede jeg i den og ja der lå freja med 2 killinger + en dødfødt trak kufferten ud og efter en 20 minutters tid kom den sidste så fik lov ta se den sidste komme men så her i torsdag morgen var fraja meget desperat for at komme ind så hun blev lukket ind dagen gik og da kl var ca 12.30 hørte jeg noget pive ja minsanten om fraja ikke var gravlet under cille´s kommode og gravet sig gennen hendes sengetøj og ind i skuffen og lå der med 4 killinger + en der ikke var levedygtigt (var ikke helt udviklet) efter ca 10 min fødte hun den 6 killing som desværre døde af fostervand i lungerne så igen fik jeg kun lov til at se den sidste killing komme til verden dumme dumme kat!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  freja er dum!!
Kommentér på:
freja er dum!!

Annonce