435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

farvehjælp farvehjælp

Jeg er ikke så god til det med farver og kunne godt tænke mig at vide hvad den helt rigtige farve er for min maine coon Civic.

Jeg ved hun er blå makrel. men jeg er i tvivl om hun er med sølv. hele hendes underpels er lys- altså sølvagtig det samme er hendes krave og især er hun det på indersiden af halen.

Kan hun være med sølv når ingen af forældrene er det?

mvh Pia

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farvehjælp
  • #3   29. aug 2009 Hvordan er blåsmoke?

altså jeg ved hendes far ikke er med sølv. Jeg tror heller ikke hendes mor er. det er Sille som også er min kat - kan ses på min profil også. hun har dog lidt lyst nogle steder. bla. også kraven og under halen.

Det er ikke fordi jeg synes hun skal være med sølv, det er bare fordi jeg godt kunne tænke mig at vide hendes rigtige farve, og da hun er lys i alt hendes underpels er jeg i tvivl. Hun har jo ikke stamtavle. så det betyder ikke så meget. Men jeg synes alligvel det er spændende.

mvh Pia

• #4   29. aug 2009 Hun er blå tabby

• #6   29. aug 2009 Hun er ikke blåsmoke, smoke betyder at hun ville være sølv.
    Hendes forældre er sort tabbyer begge to kan jeg se og hun er blå tabby.
    Du kan se Merlin under min profil, han er også blå blotched tabby.
    Hvis hun havde været smoke ville hun ikke have de lyse ringe rundt om øjnene og heller ikke striber på kroppen
    Hilsen Lisbeth

• #8   29. aug 2009 Lisbeth: Super god forklaring:) tak for den... Så må hun være blå makrel tabby, ikke?

Hendes far er makrel tabby, hendes mor blotched...

Jeg ved ikke om der er sølv i bedste forældrene da jeg ikke kender dem. Jeg var i tvivl om der kunne være sølv i Sille da hun har lys underpels ligesom Civic. Men det er jo så nok bare helt lys pels...

• #9   29. aug 2009 Krista: Vil det sige at hvis katten skal være sølv så skal alle hår være lyse inderst? Det er Civics men ikke Silles, på Sille er det kun under maven, og kraven der er lys. på ryggen er de inderste hår brune inderst.

Kommentér på:
farvehjælp

Annonce