aktivitet, sult og mobilitet {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet meget i tvivl omkring nogle ting mht mine små killinger ( som jeg selv flasker op da mormis er forsvundet).... De vejer nu henholdsvis 328 og 347 gr og tager rigtig godt på fra dag til dag, men de spiser også hver 2. time og ca 8-10 ml pr gang, er det bare sådan som det skal være ?
Når de har spist og blevet gjort rene er de meget gode til at lege med hinanden i form af at slåsse og de går også en del rundt på gulvet.... hvor meget er killinger der ca er de her 14 dage gamle aktive og hvad kan jeg gøre for at de får den motion hvis man kan kalde det det som de har brug for.... de har en storebror der gerne vil lege men det ser noget voldsomt ud når han tager fat i dem men de piver ikke og han slikker dem gerne på hovederne hvilket jeg tager som et godt tegn er det rigtig antaget ? puha sikken en smøre håber nogle af jer kan give mig svar...
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Som 14 dage gamle, er der ikke meget leg (endnu). Vi sidder hos dem, så de kan kravle op på vores ben. Vi tar dem op og kæler med dem. Og vi nusser dem på mavserne og driller dem lidt med vores fingre.
Når de bliver 4-5 uger syntes jeg der går sport i at lege med alt hvad der nu kan leges med.... Og fra den alder deltager vi (2 benede, her i huset) aktivt flere gange dagligt i legen.
aktivitet, sult og mobilitet