{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøver og få killinger
  • #1   29. okt 2009 Håber du har tænkt det godt igennem, for det er ikke nemt at komme af med killinger - der er tusindvis af katte i forvejen som mangler hjem. Hvorfor vil I have killinger? Katten er jo ligeglad.

• #2   29. okt 2009 jeg ved ikke om det vil påvirke hende om det er hjemme eller hos en anden kat, men vil da nok mene at det der med at i besøger en i fx 3 timer det får du ikke killinger af.... tror du skal beregne at "låne" enten hende ud eller en hankat i 2-3 dage før du får et resultat ud af det.... sikkert i hele løbetidsperioden...

bare min tanke har selv små killinger lige nu på 5 uger som er fra mine egne 2 katte og de hyggede sig bestemt ikke de første 2 dage af hendes løbetid

• #3   29. okt 2009 da nala skulle have killinger flyttede vi hende hen til hankatten, men hun gik ud af løb hvis man kan sige det sådan.... så 2-3 uger efter kom hun i løb igen og så kom hankatten hen til os... så det kan godt påvirke hunkatten...

• #4   29. okt 2009 altså nu var nala helt vildt i løb den gang hun kom hen til hankatten... hun kravlede simpelthen rundt på gulvet og sådan... jeg fik at vide at det nogle gange godt kunne ske hvis katten ikke er så tryg ved nye steder og sådan....

• #5   29. okt 2009 altså nu prøver jeg bare at svare på tråden at det godt kan påvirke katten... det er det jeg har oplevet... og har hørt om andre det skete for....

• #6   29. okt 2009 Hvis du kigger på den tråd, der hedder, 'Kan ikke komme af med dem', ser du måske hvorfor, at det er værd at overveje meget grundigt, om I har mulighed og råd til at beholde alle killingerne selv, hvis I ikke kan finde nye hjem til dem.
    Der er finanskrise pt. og der er rigtigt svært for alle, at finde gode hjem til deres killinger, og hvis man gerne vil opleve at have killinger, kan man jo melde sig til et internat, som plejefamilie.

• #7   30. okt 2009 Jeg tror ikke at det er på grund af finanskrisen *s* jeg tror at det er et generelt problem, der består i at markedet for killinger er mættet og at det er derfor at det er svært at komme af med killinger til gode hjem *ss*

• #8   30. okt 2009 Som en klog pige engang skrev:

Tag ud på et katteinternat. Gå fra bur til bur og se hver enkelt kat i øjnene. Kun hvis du kan love disse katte, at katte fra dig IKKE vil ende et sådant sted, kan du overveje at lade din kat få killinger.

• #10   30. okt 2009 Mega.bedre kan det vist ikke gøres....Den vil jeg huske

Kommentér på:
Prøver og få killinger

Annonce