{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  presseveer i en halv time?
  • #1   23. nov 2009 ..det er i øvrigt kun den første killing der har haft en moderkage med ud... de andre er ikke kommet endnu... er det farligt?

• #3   23. nov 2009 Nej der er stadie ikke sket mere... hun er dog begyndt at slikke sig imellem benene - det gjorde hun også før hun fødte killingerne

• #4   23. nov 2009 der er nu gået ca tre kvarter

• #6   23. nov 2009 Nu har jeg ringet til en smådyrsklinik.. han sagde at moderkagerne godt kan komme senere... det håber jeg så at de gør!
    Jytte: Tunsind tak for dit svar.. jeg er lidt mere rolig nu smiley

• #8   23. nov 2009 ..det skal jeg nok smiley

• #9   23. nov 2009 Hvordan går det med missemor???
    Jeg ønsker alt held og lykke til hende.

• #10   23. nov 2009 Det er helt naturligt, at der kan være LANGE pauser (op til 2 døgn) mellem killingerne, men hunkatten må IKKE have kraftige presseveer imens. Det udmatter hende for meget.
    Situationen KAN være den, at der sidder en killing på tværs med det ene ben nede i fødegangen. Det giver veer, men hun vil ikke kunne føde den.

Held og lykke!

• #11   23. nov 2009 Hun har nu født 5 killinger.. og ligger og slapper af... der er kun kommet 3 moderkager, så forhåbentlig kommer de sidste snart.. det ser ikke ud til at der er flere killinger i maven smiley

• #13   23. nov 2009 Tillykke :o) Er du sikker på at mormis ikke har ædt
    de moderkager som mangler??? Der er nemlig en
    masse "godt" i.. Min nobos mormis æd dem

• #14   23. nov 2009 Jeg er ikke helt sikker - hun kan godt have haft spist dem mens jeg har holdt mine små pauser.. de to jeg har set, har hun jo spist, så det kan da være at hun har gjort det hurtigt mens jeg har været på toilettet eller noget... det håber jeg, for hun ser ud til at være helt færdig!

Tak til jer alle for alle de søde kommentarer og gode råd smiley

• #15   24. nov 2009 Tillykke med mipslingerne ... og bliv nu ikke alt for overrasket, hvis der ligger seks i morgen smiley

Kommentér på:
presseveer i en halv time?

Annonce