{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Uha ja... {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Nu ved jeg jo ikke hvordan jeg skal ligge det her ud, for ikke at komme til at lyde som en dårlig kattemor...

Jeg har jo min lille Oscar og min lille Monroe.. De er begge lige omrking 6 måneder..

Oscar virker meget "liderlig" - han springer på hende, bider hende i nakken og han er også meget optaget af ham selv og området"dernede"...

Monroe skriger og hvæser og vil absolut ikke finde sig i hans opførsel...

Han skal neutraliseres her på onsdag - han skulle faktisk have været der for mere end en måned siden, men der skulle først og fremmest betales 14 dage forinden, og da det så kom til stykket mente de ikke de havde modtaget vores penge og bestilling - da de endelig gjorde det, skulle der så igen gå noget tid, før vi kunne få det til at passe...

Jeg har været enormt frustreret over at det skulle tage så lang tid, for jeg har simpelthen været så nervøs for at han skulle nå og gøre hende gravid inden - vi har nemli ikke mulighed for at skille dem ad - andet end at sende den ene ud på badeværelset, og det har jeg det også dårligt med...

Oscar skal så alligevel være på badeværelset efter operationen så han kan komme sig stille og roligt..

Men hvad nu hvis at ulykken er sket allerede? Jeg tjekker Monroe's "brystvorter" hver gang jeg kan komme til det, indtil videre synes jeg ikke der er nogen forskel, men hvad nu hvis??

Er så ung en kat overhovedet i stand til at kunne tage sig af sine unger?

Måske er jeg nervøs uden grund.. men man ved jo aldrig!

Jeg holder jo ikke øje med dem 24/7...

Åhh altså...

Hvad tror i? kan der være sket noget allerede?


Kommentarer på:  Uha ja...
  • #1   28. nov 2005 Hej Line =)

    Kan se hun er fra d. 25/5-05, så hun er jo kun godt et ½ år... Tror ikke på hun har været i løbetid endnu... Det har du ikke bemærket noget til, vel? For det er hun for ung til... Tror ikke du skal være nervøs...


  • #2   28. nov 2005 Åhh det lyder godt - ja for man hører jo bare så tit at det går op for kattene før det går op for os... - og jeg vil bare ikke risikere det jo!!!

    Og jo slet ikke med de to, hvis Monroe endelig skulle have killinger, skulle det jo også være med en coon'er!


  • #3   28. nov 2005 Det er godt at høre jeres lidt beroligende ord...

    Jeg ville bare føle mig som en fiasko hvis hun blev "gravid"...

    Men vi krydser så bare fingre for at hun ikke blir det før sidst i denne uge hvis det endelig skulle ske allerede!


Kommentér på:
Uha ja...

Annonce