1.423 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fortynding"
fortynding??
hvordan ved man om der er fortynding i katten??? måske et dumt spørgsmål, men det rumstere i mit hoved!!! håber på et godt svar!!
hvordan ved man om der er fortynding i katten??? måske et dumt spørgsmål, men det rumstere i mit hoved!!! håber på et godt svar!!
Skrevet af: * Dk Dreaming Stars * - 10. jul 2008
Fortynding?!?!
Vejen fra en tortie pige som ikke bærer fortynding eller sølv til at man i linjen kan få creme/blå med sølv/smoke? For at få sølv/smoke er det jo nok at den ene af forældrekattene er sølv/smoke me...
Vejen fra en tortie pige som ikke bærer fortynding eller sølv til at man i linjen kan få creme/blå med sølv/smoke? For at få sølv/smoke er det jo nok at den ene af forældrekattene er sølv/smoke me...
Skrevet af: Christina * - 3. jul 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 74
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Kig under farver og genetik. Der har jeg en forklaring og billeder af de forskellige farver.
Men kort sagt så er fortynding et gen der går ind og påvirker farven i hårstråene så de synes blegere end den normale farve.
Sort bliver til blå
Rød til creme
Sorttortie til blåtortie
osv.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Nogle gener skal katten kun have én version af for at det kommer til udtryk. Andre skal de have to af. Fortynding er et hvor katten skal have to udgaver af genet for at det ses. Derfor siger man, at den "bærer fortynding" hvis den kun har et gen. :o)
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
af fortyndinger kan dette skrives
sort bliver til blå
chokolade til lilla
rød til crem
cinnamon til fawn
hvid kan ikke fortyndes
dog skal katten havde 2 fortyndings gener for at blive de ovennævnte farver
Fortynding