{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

dømt som useriøs:( {{forumTopicSubject}}

Jeg har en killingekøber som er på jagt efter en maine coon mere..Og på sin jagt er hun løbet ind i en masse "sjove" udtalelser.Og fordomme...Blandt andet ringede hun til mig en dag og fortalte at hun af en anden opdrætter(kender hende kun af navn,har ALDRIG mødt hende)havde fået at vide at den reservation hun har hos mig på en killing mere, når der kommer nogen,skulle hun skynde sig at aflyse igen da jeg solgte syge og arrige katte og flere af mine killingekøbere har været nødt til at aflive deres katte pga deres temperament..
Og for lige at toppe det så ringede hun i går og fortalte at en anden opdrætter havde Pga hun ikke lige hørt om mit katteri Citat:"så er det nok en af de useriøse"

Man skal høre meget før ørerne falder af...Og griner da også lidt af det..For den første opdrætter er opdrætter af min hunkats mor..
Så vil jeg da lige have et par råd på hvordan bliver jeg mere seriøs???? Vi har ikke de mange penge at gøre med og jeg har fuldtidsarbejde.. Jeg ynder ikke at slæbe mine misser på udstillinger.Har selvfølgelig prøvet,men må indse at jeg ikke egner mig til at rende og "pine" min kat med børster og kamme en hel weekend..For mig handler det om at mine misser er sunde og raske og at de trives i den flok vi har(som er blevet 2 katte mindre) Og lave et lejlighedsvis kuld..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dømt som useriøs:(
  • #2   25. mar 2010 nu har jeg ikke styr på den verden som opdrætter, men kan ikke lade være med at tænke hun siger sådan for at kunne sælge "køber" en killing hvis hun får "køber" til at sige fra hos dig.. ja bare mine tanker..

  • #3   25. mar 2010 Hvad folk ikek gør for at få købere

  • #4   25. mar 2010 Ja hvad folk ikke gør ...

    Kunne aldrig drømme om at lukke sådan en omgang bræk ud -. kunne heller aldrog drømme om at tale grimt om andre opdrættere.

    Når det er sagt lægger jeg ikke fingrene imellem når jeg foklarer hvad der skal kigges efter når der ud og kigges på kat.

    Tro mig det virker langt, langt bedre at ruste køberne - og lade dem vælge på baggrund af egen erfaring. De er jo ikke dummere end de godt kan lugte når noget er brødnid


  • #5   25. mar 2010 Jeg gør som Lis, hvis folk skal ud og kigge hos andre, og fortæller dem hvad de skal kigge efter. Er der snask i øjenkrogene, løber næsen, er husets katte sky osv. Men at udtale mig om at et katteri er dårligt, gør jeg ikke.

    Anita - Jeg synes du er lidt grov overfor os der udstiller. Jeg udstiller ikke mine katte´, hvis de ikke bryder sig om det. Selvfølgelig prøver jeg nogle gange, for at se om de bare er nervøse i starten, men kan de så stadig ikke lide det, så får de lov til at blive hjemme. Der er ingen katte her der bliver pint og plaget!


  • #6   25. mar 2010 Her i huset bliver killinge køber altid spurgt og de har besøgt andre opdrætter. for det anbefaler vi-
    Når vi spurgt om vi kender nogle opdrætter henviser jeg til vores link side. Dem kender jeg og har en god dialog med. Ang andre siger jeg altid ,at dem kender jeg kun af omtale eller overfaldisk. Så jeg vil ikke kunne sige noget postiv eller negativ om dem.

    Men Anita S men jeg synes da ikke du er bedre når du kommer med denne tekst.
    "For den første opdrætter er opdrætter af min hunkats mor.."
    Alle går gå ind på din profil og se hvem opdrætter med stamnavn.
    Der sætter du jo også hende under et dårlig lys.
    Og nej jeg kender ikke opdrætter-og kommer nok heller ikke til det.

    Men man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glas hus.
    Og her går jeg ikke personen men bolden.
    For jeg kender heller ikke dig , og har hverken positiv eller negtivt at fortælle om dig

    Men jeg vil da også sige katte verden nogle gang godt kan vise sit grimme ansigt . Jeg må personlig sige at jeg er da lige glad hvad folk siger og tænker om mig . Jeg har en bred ryg .
    Så længe jeg ved at jeg gør det bedste jeg kan . Og at mine dyr for alt det de har brug for.. Og at killing køber har fået et godt og positiv intdryk af mit opdræt. Og jeg har sunde og glade kat
    Hvad kan man mere ønske sig.


  • #7   25. mar 2010 I' må leve med at der mangler nogle nogle ord nogle steder i teksten. Har lagt syg nu i 3 uger med hals/øre og bihule betændelse. Så er ikke helt frisk

  • #8   25. mar 2010 Jeg er egentlig enig i det, som Heidi skriver.

    Anita S:
    "Så vil jeg da lige have et par råd på hvordan bliver jeg mere seriøs???? "

    Du kunne vel starte med at spørge de opdrættere, der efter din killingekøbers udsagn er kommet med nogle postulater?

    Måske det hele beror sig på misforståelser, eller ting er taget ud af en sammenhæng?

    Vi har her i huset oplevet noget tilsvarende, hvor man blindt stoler på killingekøberes udsagn om andre opdrættere, også når man konfronterer den pågældende opdrættere med forholdene, så viser det sig, at tingene forholder sig noget anderledes.


  • #10   25. mar 2010 Jeg kan ikke lade være med, at tænke på om det er killingekøberen der selv skaber balladen? Men måske er det en killingekøber du kender godt?

  • #11   25. mar 2010 Lotte J:jeg har jævnligt kontakt med killingekøber og er sikker på at det ikke er noget hun lige hiver ud af ærmet. Hun ringer til mig og spørger mig til råds..

  • #12   25. mar 2010 *annie*: Jeg har været på osetur på flere udstillinger,og er klar over at de katte der er der nyder opmærksomheden og at blive pudret og børstet.Og hvad dertil hører..Jeg tænker bare på da min hambus skulle på udstilling 2 gang var det et helved for både ham og mig. Og de andre udstillinger jeg har været på har heller ikke været en succes..Og der mener jeg ikke fordi jeg ikke fik andet end et sertificat...

  • #13   25. mar 2010 Heidi H: Kan godt se hvad du mener smiley Men som jeg også skriver så griner jeg lidt af det.. Jeg har også brede skuldre,synes bare det er lidt ærgeligt at være stemplet allerede før man er kommet i gang.. Og så af folk man ikke kender.

Kommentér på:
dømt som useriøs:(

Annonce