{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hvorfor sker der ikke noget ?? {{forumTopicSubject}}

Twist har ikke født endnu..
Og har fået afvide at på det videoklip jeg lagde ind for en uges tid siden vendte killingerne sig.. ??
Og fik også at vide at de måske ville komme idag eller noget lignene.. !!
Nogen som kan hjælpe.. ??
Evt. Skrive hvordan hun skulle opføre sig hvis fødslen er nær..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sker der ikke noget ??
  • #1   28. mar 2010 det er ikke for at skuffe dig, men jeg tror der er nogle dage endnu, første gang du havde et indlæg på om hende var samtidig med mig, jeg har også set det klip du lagde ud og kunne godt se de bevægede sig. men om de vendte sig for at ligge klar ved jeg ikke.... men det jeg vil frem til er jeg tror at hun skal føde samtidig med neelie og det er først om nogle dage da vi samtidig havde indlæg på herinde.. så tror du skal væbne dig med tålmodighed og vente et par dage mere

• #2   28. mar 2010 uhh kan godt forstå du er lidt utålmodig efter hånden, vores sille venter sig os og skal føde her efter påske, hvis jeg har regnet rigtigt smiley

• #3   28. mar 2010 Okay...

Charlotte.. En Opdrætter sagde at killingerne var igang med at vende sig og hun gættede selv på denne weekend

• #4   28. mar 2010 ja så godt hva hun skrev til dig og skal heller ikke gøre mig klog på det. da jeg også selv er førstegangs fødende missemor..... jeg selv har set de bevægelser på neelie flere gange de sidste 14 dage og jeg ved hun først skal føde mellem 1 april og 4 april.. har også filmet det flere gange i de 14 dage, men kan desværre ikke få lagt det på computeren

• #5   28. mar 2010 Hm... Okay x)
    Men for en sikkerheds skyld så gør jeg ig forberedt på fødsel de næste par dage så (;..

Lige nu virker hun ret sløj ??..
    Mere end hun plejer altså sådan lidt træt..
    Kand er være noget i det....

• #6   28. mar 2010 kan godt forstå du har gjort klar, det har vi også.. neelie sover også ekstra meget de sidste dage her og er rigtig træt, hun sover faktisk hele tiden ud over at spise og gå på bakke. hun kan dog lige legeca 2 min og så falder hun hel hen i søvn igen smiley
    men tror at du skal ha lidt tålmodighed og se de næste dage an

• #7   28. mar 2010 Katten et ofte lidt mere træt i den sidste tid, og bruger meget tid på at sove.
    Min sov dejligt det meste af tiden, de sidate 14 dage før hun fødte.
    Killingerne på din video sparker meget - måske fordi pladsen er trang, jeg tror ikke killinger vender sig før en fødsel smiley Nogen kommer ud med hovedet først, andre med måsen....
    Så du må have tålmodighed - de kommer når de kommer. Og ingen kan give et kvalificeret gæt der holder, når du ikke kender parringstidspunktet.

• #8   29. mar 2010 Ved du ikke hvornår hun er blevet parret?

Når mine den sidste har født (2 gange), har hun de seneste par dage inden været noget rastløs, og ville ikke op og nusse, Hun lagde sig også for sig selv og virkede irritabel. Men på selve dagen veg hun ikke fra min side. Hun byggede rede i kassen, men hang ellers til mig og da hun fik veer ville hun ligge på skødet. Hvis jeg lagde hende i kassen, kom hun op til mig, og så skulle jeg massere hende på ryggen og maven. Hun fødte også de første 2 i sofaen ved siden af mig sidste gang, for hun ville ikke i fødekassen.

Kommentér på:
Hvorfor sker der ikke noget ??

Annonce