660 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor sker der ikke noget ?? {{forumTopicSubject}}
Twist har ikke født endnu..
Og har fået afvide at på det videoklip jeg lagde ind for en uges tid siden vendte killingerne sig.. ??
Og fik også at vide at de måske ville komme idag eller noget lignene.. !!
Nogen som kan hjælpe.. ??
Evt. Skrive hvordan hun skulle opføre sig hvis fødslen er nær..
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 819
feb 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 58 Svar: 280
Charlotte.. En Opdrætter sagde at killingerne var igang med at vende sig og hun gættede selv på denne weekend
jan 2010
feb 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 58 Svar: 280
Men for en sikkerheds skyld så gør jeg ig forberedt på fødsel de næste par dage så (;..
Lige nu virker hun ret sløj ??..
Mere end hun plejer altså sådan lidt træt..
Kand er være noget i det....
jan 2010
men tror at du skal ha lidt tålmodighed og se de næste dage an
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Min sov dejligt det meste af tiden, de sidate 14 dage før hun fødte.
Killingerne på din video sparker meget - måske fordi pladsen er trang, jeg tror ikke killinger vender sig før en fødsel
Så du må have tålmodighed - de kommer når de kommer. Og ingen kan give et kvalificeret gæt der holder, når du ikke kender parringstidspunktet.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 518
Når mine den sidste har født (2 gange), har hun de seneste par dage inden været noget rastløs, og ville ikke op og nusse, Hun lagde sig også for sig selv og virkede irritabel. Men på selve dagen veg hun ikke fra min side. Hun byggede rede i kassen, men hang ellers til mig og da hun fik veer ville hun ligge på skødet. Hvis jeg lagde hende i kassen, kom hun op til mig, og så skulle jeg massere hende på ryggen og maven. Hun fødte også de første 2 i sofaen ved siden af mig sidste gang, for hun ville ikke i fødekassen.
Hvorfor sker der ikke noget ??