{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Twist fødte inat (Opdatering) {{forumTopicSubject}}

Endelig kom der killinger. Twist's veer startede inat, Hun gik meget rundt og ville være ikke være ii sin kasse. Så tilsidst lå hun på en spisestol. Da veerne havde varet i næsten 2 timer. Så blev veerne kraftiger.. Da første killing kom sagde den lidt ligsom hun slog en prut.
Jeg hjalp hende med at få hende til at bide navlestrengen over og få killingen lidt igang efter at være kommet ud. Da den første killing var løs fra moderkagen og twists havde spist det sidste.. Lagde jeg killingen i fødekassen så hun hoppede derned.. Efter ca. 20 Minutter tror jeg kom den næste. Den hjalp jeg med at få gjort ren. og skulle igen vise navlestrengen.. Men men men men men,... Lige da den anden killing var kommet fri og var nogenlunde ren.. (stadig lidt våd). Kom den næste. Og der gjorde hun alting selv.. Bed strangen over uden at få vist det. Rengjorde de.. Dog sådan skiftevis mellem hende selv og killingen.. Nårh men nu var killingerne tøre. men twist pustede stadig.. Der gik rigtigt laang tid.. og eg besluttede mig for at få kassen væk fra spisebordet.. men i det jeg sitter kassen på gulvet ligger den en til killing. Den skulle hun igen have lidt hjælp til..
Nårh men alt i alt 4 Skønne babyer..

1 Sort m. hvide ben ansigt. en sort plet på vær bagben.
2 Sort m. Hvide poter ansigt. Og rundt om øjne lidt i øre.. Og nogle striber..
3 Hvid m. sorte pletter og små hvide hår på halen.
4 En dejlig rød killing

Hun var bare så dygtig..
Prøver at ligge nogle billeder ind snart


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Twist fødte inat (Opdatering)
Kommentér på:
Twist fødte inat (Opdatering)

Annonce