1.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lige to spørgsmål om vores killinger Lige to spørgsmål om vores killinger

Hej allesammen

Vores killinger er efterhånden blevet nogle store og dejligt tykke basser, som alle virker til at have det rigtig godt:-)

Har lige to spørgsmål

Hvilket mærke kattegrus brugte i(og kan anbefale) da jeres killinger skulle til at lære at gå på bakken?
Vi bruger lige nu noget der klumper, og har læst mig frem til at det må vi ikke bruge.
Købte en killinge bakke igår, så mangler bare gruset, hehe

Hvilken dag begyndte i at sætte mad frem til dem?

De blev født d. 17 maj, og begyndte her igår at kravle ud af kassen, og den ene var henne ved vandskålen og kunne høre han forsøgte at drikke lidt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige to spørgsmål om vores killinger
  • #1   2. jun 2010 du skal bruge det der ikke klumper da killinger smager på alt sss

• #2   2. jun 2010 var nu mere om der var et specielt mærke der var godt smiley

• #3   2. jun 2010 altså da vi startede brugte vi det ganske alm røde grus, og efter de er blevet større skiftede vi tilbage til det der klumper.
    Vi satte mad ned til dem fra de var 2-3 uger samt vand så de har selv kunne bestemme, hvornår de havde lyst til at prøve det smiley
    Så sæt du bare noget mad ned til dine de små, både tør og opblødt tørfoder er en god ide smiley

• #4   2. jun 2010 Jeg gjorde faktisk præcis som Pernille K

Jeg brugte Bilkas kattegrus - tror det hedder MISSES :o)

• #5   2. jun 2010 gjorde også som pernille og ja det hedder misses smiley det fra bilka, brugte jeg også indtil for et par uger siden hvor jeg begyndte at bruge det klumoende jeg bruger til de 2 andre katte jeg har. lavede en blød overgang med gruset, det klumpende i bunden og misses ovenpå.. nu er det rent klumpende

• #6   3. jun 2010 Jeg bruger det "ikke" klumpende grus. Både fordi at killingerne smager på det ogfordi at jeg syntes at det andet er lettere når bakken skal skiftes.
    Og det er billiger (;
    Mht. Foder så skal du give dem det når de er omkring de 4 uger.
    Det gjorde jeg ihvertfald.
    og hvis de ikke spiser det så må du lige selvmade den med fingeren..

Kommentér på:
Lige to spørgsmål om vores killinger

Annonce