{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

mærkelig opførsel hos mor mis {{forumTopicSubject}}

jeg fik for 14 dage siden 3 birma blandingskillinger.

mor mis har været rigtig glad for dem.
i lørdags havde vi gæster til familie tamtam og siden har hun mjarvet helt vildt og i går forsøgte hun at flytte killingerne ovenpå i en masse af vores gamle skrammel hvilket jeg sys var synd så jeg tog killingerne ned igen og lagde dem i hendes kasse igen men nu går hun rundt og mjarver

det skal lige siges at vi ikke sad inde til familie tam tam og det var kun badeværelset og køkkenet der blev brugt indenfor. der er ikke nogen der har fået lov til at løfte killingerne op men der er da nogle der har kikket på dem men uden at røre

jeg ved ikke rigtig hva jeg skal gøre er der nogle der kan hjælpe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig opførsel hos mor mis
  • #1   7. jun 2010 Mormisser er "sarte", så det er sikkert fra familie tamtammet.
    Som ulla skriver, så find hende et for hende trygt og meget roligt sted, så falder hun måske til ro igen.
    Her i huset er besøg forbudt i 4 uger, med mindre det kun er en enkelt person der osse ved at h*n ikke får killingerne at se og slet ikke røre ved dem. Derefter er det op til hver enkelt kat.


  • #3   7. jun 2010 hun står i et hjørne bag en sofa så det er ikke lige et sted hvor der kommer folk
    vi var ca 15 personer men der var kun 4 inde og se killingerne. mor mis kender alle der var inde og se killingerne rigtig godt.

    familie tam tammet var forberedt længe før hun fik killinger da det er en upser pga en glemt p pille og en åben dør. hun var rigtig svær at se at hun var med killinger.



Kommentér på:
mærkelig opførsel hos mor mis

Annonce