{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Thit A
Thit A
Tilmeldt:
28. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Fik killinger i går, moren svigter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har aldrig haft killinger før, men min hunkat blev drægtig før jeg nåede at få hende steriliseret. Så nu sidder jeg her, som nybagt kattekillingeejer.. og er noget usikker på hvordan og hvorledes..

Kattemoren er MEGET ung, hun er lige over et år. Hun blev voldtaget i sin allerførste løbetid af nogen af vores nabokatte. Den lille stakkel.

1) To af killingerne er døde, den ene var vanskabt uden underkrop men med tarme udenpå.. Den vanskabte lå afsides fra de andre killinger. Hvorfor?

2) Missemoren gider ikke rigtig killingerne, men vil hellere spise og kæle hele tiden. De fire overlevende killinger er lidt kølige at mærke på. Hvad gør jeg ved det?

3) Missemoren kan ikke finde ud af at lægge sig og amme killingerne. Hvordan lærer man hende det?

4) Hvor lang tid skal man give hende til selv at finde ud af det? Jeg forestiller mig at det ikke kan være godt for hende og hendes killinger, hvis man hele tiden forstyrrer?

5) Jeg har lagt dem ind i en kasse og fodret missemor/givet hende vand, ved siden af kassen. Skal også have kattebakken derind.. De er pt på mit og min mands soveværelse. Det er det mest rolige sted i huset. Er det ok?

6) Killingerne har stadig indtørrede navlestrenge hængende, er det normalt? Skal jeg gøre noget ved det?

Mvh Thit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik killinger i går, moren svigter?
Kommentér på:
Fik killinger i går, moren svigter?

Annonce