{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Wee .. Vi fandt "bror" til enlig killi {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have en killing som er hos min søster .. Moren havde dog kun en enkelt killing da de fandt hende ude i garagen hvor hun havde fundet sig en hule ..

Efter en snak med dyrlægen gik vi så videre med en idé vi havde lige da vi fandt dem - nemlig at prøve og føre en af min venindes ligeså gamle killinger sammen med missemor og Hector (killingen) .. Og det gik bare heeelt perfekt! Vi havde min venindes kat og dens killinger med derud, og parkede dem i et værelse .. tog så den killing der skulle sættes sammen med dem, gned den op af Hector og lod så missemor snuse til den ... Og så slikkede hun ham og hovedet og så helt vildt glad ud .. som om hun sagde ... Nååååårh dér var du, hvor har du været??

Så vi satte ham ed og hun begyndte straks at vaske ham over det hele, da han jo lugtede helt forkert af en anden kat. Vi er sååååå imponeret over at hun bare tog ham til sig som en selvfølge. De to killinger begyndte også kort tid efter at lege lidt, og til slut så vi den lille ny killing (Simba) die ved missemor ... Det var simpelthen bare SÅ perfekt og vi er ovenud lykkelige for at Hector nu har en legekammerat.

Min venindes kat har stadig to killinger og er overhovedet ikke mærket af det. Så alle katte - OG bestemt og mennesker er meget glade! Ville lige dele vores lille solstråle historie .. Det er bare så vildt!!!


Lille video her:
http://www.heste-nettet.dk/forum/14/950037/950037/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wee .. Vi fandt "bror" til enlig killi
Kommentér på:
Wee .. Vi fandt "bror" til enlig killi

Annonce