485 visninger
|
Oprettet:
Sur KatteFar {{forumTopicSubject}}
Miss Dee nedkom med tre fine killinger mandag nat. Hun har eget værelse med mad og vand, som hun ikke rører med mindre jeg håndfodre hende (og det gør jeg så:o)
Hun vil gerne forlade værelset for at drikke frisk vand fra hanen og bruge bakken.
Far Jackson skal nok være i nærheden, men han er meget sur og hvæser af hende. Miss Dee er meget på vagt og har ikke rigtig ro til at gøre det hun skal.
Er det mon normalt og bliver han god igen?
Han har ikke vist nogen interesse for fødekassen, men kan han mon finde på at gøre killingerne noget?
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
Min han hvæser også af killingerne, han bryder sig faktisk ikke om dem, men han har aldrig gjort dem noget, han vil bare helst ikke være i nærheden af dem
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
apr 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
Hun har både vand og bakke hos sig, men vil ikke bruge det. Lige nu har jeg mulighed for at lukke ham i gården, så hun kan få huset for sig selv. Men da vi skal flytte (bad timing) får vi mindre plads og ingen kattegård, så de skulle helst finde ud af det.
Det er slemt nok at flytte også for katte mener jeg, men én nybagt missemor????? Mon det går?????
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
Lad dem blive på et værelse, kontoret, hvor tingene står ca som de plejer. Flyt så alle ting til et andet væresle, soveværelset, og gør det helt klar i det nye hus. Flyt så kattene over i det nye hus, men i "det gamle soveværelse" hvor der ca er de ting der plejer at være og luk døren mens du får resten af dine pakkenilleger ind i huset.
Det har virket rigtig godt for mine kræ der har flyttet en del gange efterhånden.
Du skal selvsagt lige tage hensyn til at dine 2 katte muligvis ikke skal lukkes inde i samme rum, men så kan du flytte missemor på denne måde og så lade missefar vente et par dage med at flytte ind i det nye hus, hvis du har mulighed for set.
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
I værste fald kan hankatte finde på at bide de små ihjel, i naturen ville han gøre det, altså er det instinkterne der kan tage over.
Mine nybagte mødre har aldrig fået lov at være sammen med hannerne de første 14 dage.
apr 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
Missemor har været nede lidt, drak lidt vand og brugte bakken, men skal stadig håndfodres. Han lod hende være, men er ikke helt blødt op endnu. Jeg begynder at tro på det løser sig :o)
Sur KatteFar