{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Trine S
Trine S
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 50

65 dage stadig ingen killinger eller {{forumTopicSubject}}

vores skønne main coon kat er nu gået 65 dage, der er ingen tegn på killinger eller løbetid hvis hun er falsk drægtig ....? hvorfor vi tror hun evt. er falsk drægtig er hun slet ikke ser tyk/gravid ud ... kan det snyde ...??
hvis hun er drægtig ligger hun sig pludselig og føder ...eller ? hun kommer nemlig ud så er bange for hun føder uden for, eller ..??? gode råd og erfaringer modtaget meget gerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  65 dage stadig ingen killinger eller
  • #1   14. sep 2010 Hold hende inde de næste 5 dage

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#2   14. sep 2010 det vil jeg så gøre .... men kan hun snyde og være med killinger uden det kan ses eller mærkes.....??? eller er det mere sandsynligt hun er falsk drægtig ...

• #4   14. sep 2010 Jeg har et par gange oplevet katte, der først har født på 72-dagen.

• #5   14. sep 2010 Er du sikker på hun ikke har født dem udenfor og har gemt dem et sted. Hvordan ser hendes dievorter ud? Og har hun mælk? Hvis hun ikke har nogen af de tegn synes jeg også du skal holde hende inde.

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#6   14. sep 2010 hendes die voter er meget store og pelsen rundt om væk, der er ikke mælk udmiddelbart .. hendes pels bag i ser heller ikke ud til at have været våd eller ligende .. og hun jo meget pels. idag har hun faktisk opholdt sig mest i vores soveværelse under sengen ... og hun plejer at ville ud ..

• #7   14. sep 2010 Ok min kusines kat føder nemli sine på en gård i nærheden så det ville ikke værre så godt hun havde smidt dem et sted og du så holdt din kat inde. Det tyder på hun har fundet det sted hun vil føde så. Venter spændt på at høre..

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#8   15. sep 2010 vi ved det fordi hun var væk et døgn 66 dage siden og hun kom ikke ud efter den dag. kan hun så godt først være blevet gravid efter den dag når hun har været inde ...?? jeg er nu sikker på hun IKKE er falsk drægtig for igår da jeg ordnet hendes pels på mave kom der pludselig et ordentlig spark, næsten som om jeg kunne mærke en hel lille pote ... der puffet til børsten ...... så nu er det vel bare at vente på tegn på fødsel ikk ..?? eller

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#9   15. sep 2010 lige en ting til ... der er kommet mælk i die vorterne .. kan det hjælpe med at bestemme en ca tid for forventet fødsel ..

• #10   15. sep 2010 Mener det er 1 dags tid før der begynder at komme mælk men kan ikke helt huske det. Ihh hvor bliver det spændene..

• #11   15. sep 2010 der er kun en ting der er sikkert - det er umuligt at regne fast med noget som helst når det drejer sig om kat.

Heller ikke hvornår de lægger mælk ned - men det sker i slutningen af drægtigheden - så sikkert er det dog:-)

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#12   15. sep 2010 tak for alle jeres gode råd, dejligt at have nogle at sparre sammen med ... jamen så venter jeg spændt, skal tage mig selv i ikke at sidde og stirre på hende hele tiden .. kan næsten ikke vente smiley holder jer opdateret .. for sikker også brug for råd ...

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#13   15. sep 2010 tak for alle jeres gode råd, dejligt at have nogle at sparre sammen med ... jamen så venter jeg spændt, skal tage mig selv i ikke at sidde og stirre på hende hele tiden .. kan næsten ikke vente smiley holder jer opdateret .. for sikker også brug for råd ...

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#14   15. sep 2010 nu kan jeg ikke engang finde kun at svare en gang ... undskyld

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#15   16. sep 2010 min mand har lavet en rigtig flot en til hende ... men hun viser den overhovde íngen interesse ... hun vil helst ligge oven på min mave eller undersengen .. lige pt. virker det næsten som om hun holder øje med hvor jeg er ... godt jeg går hjemme

• Trine S
    Trine S Tilmeldt:
    maj 2009

#16   17. sep 2010 tik ..tik..tik.. hvor går tiden dog langsomt ... hun ser overhovde ikke ud til snart at skulle føde, måske gør hun det bare pludseligt ???? hun er altså blevet lidt irreterende om natte, hun vækker mig rigtig mange gang ved hun vader rundt på mig og siger lyder indtil jeg lægger min hånd på hende ... og alligevel går hun 1 min. efter

Kommentér på:
65 dage stadig ingen killinger eller

Annonce