{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

2 stakkels killinger {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag modtaget to små katte killinger der har mistet deres mor, de har boet i en stald og levet af ko mælk, deres maver er mega store sikkert af fejl ernæring, og pelsen pjusket
de har øjne kan gå men ikke spise tørfoder endnu, nogen der ved hvor gamle de ca er så ?
de får modermælks erstatning, de kan godt drikke selv og jeg synes ikke de er interesserede i sutteflaske, bør jeg alligevel forsøge det igen?
jeg vil blive glad hvis i kommer med jeres erfaringer og er der mere jeg kan gøre for de små ud over at give dem en masse kærlighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 stakkels killinger
  • #1   21. sep 2010 Der tilbydes ammemor lige her:

    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=81190


  • #2   21. sep 2010 Jeg har lige fået dem ind af døren, og vil gerne prøve at finde en ammemor, jeg håbede min egen som selv har en killing ville tage dem til sig men hun hvæser desværre af dem.
    jeg bor nær viborg


  • #3   21. sep 2010 Rikke - hvis killingerne er nogenlunde jævnaldrende, så tag noget tis og afføring fra hunkattens egen killing og smør det på de nye.
    De plejer at hjælpe.

    Held og lykke!


  • #4   21. sep 2010 Hvor finder man såen en plejemor-mis, ?
    Har nemlig samme "problem" som Cecilie, fik mine to for tidligt, da deres mor døde og de ellers var efterladt til sig selv i en stald.. men den ene er dybt afhængig af mig smiley selvfølgelig dejligt at føle sig elsket, men de kan også være liidt irriterende, når de render i røven af mig hele tiden, og græder når jeg ikke er der..
    Kalder dem mine private vækkeure, for hver morgen mellem 5 og 6, begynder de at kalde på mig, kradse på døren for at komme ind i soveværelset, hvor jeg helst ikke vil have dem om natten smiley


  • #5   21. sep 2010 Cecilie
    Okay, det vil jeg da prøve. De er fra 1 & 4 maj, så de er efterhånden snart 5 mdr.. Så helt små pjok er de heller ikke.. Men de har ikke den bedste forstand om at være en kat smiley skødehund ville passe bedre smiley smiler


  • #6   22. sep 2010 jeg har 2 gange modtaget amme killinger godt nok har de ikke været mere end et døgn gamle,men jeg nussede dem med det tæppe mine egne killinger har lagt i og i disse 2 tilfælde har det jo så været dem missemoderen har født i så hun har uden problemer taget de ny til sig.

Kommentér på:
2 stakkels killinger

Annonce