{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring af Hellig Burma
  • #1   29. jan 2006 somrelt finder man aftaler inden løbetiden kommer.. ;).. men vil anbefalde at i lige finder ud af om jeres hunkat har stamtavle eller ej først, og hvis hun ikke har er det bedst at lade hende blive parret af en han uden stamtavle..
    - Kristina

• #2   29. jan 2006 Hehe.... Tjae, Kristana har ret det er nemmere at aftale inden løbetiden, og så er din kat jo ikke en Burma, men en Birma eller?? Tjae, man kan jo heller ikke være helt sikker når man ingen stamtavle har på sin kat, synes bestemt du skal snakke med din kats opdrætter! Spørge lidt til om du kan se hendes mor (hvis ikke du allerede har set hende) Og hvem hendes far er, for en HEllig Birma har altså normalt hvide tær *SS* Det kan godt være det jo bare er en genfejl, men jeg synes bestemt du skal snakke lidt med din opdrætter *SS* Ville også kunne hjælpe dig med hensyn til killingerne og give dig gode råd ;o)

Held og lykke til ;o)

• #3   29. jan 2006 hej med dig,
    jeg vil lige sige at hvis jeg skulle give din kat et navn saa vil jeg heller sige at hun ligner en ragdoll, fordi for at vaerer en birma SKALden have noget hvidt paa poterne hvor imod en ragdoll kan godt have ens farvede poter! saa hvis hun skal parres er det nok bedst at finde en ragdoll! bare et forslage!

• #4   29. jan 2006 Josefine: Jeg er enig med dig *S* Men synes nu først at hun skal snakke med opdrætteren så hun kan få det hele på plads *S*

Kan jo være der blot er tale om en misforståelse, imellem dem? ;o)

• #5   30. jan 2006 ja selfoelgelig er det helt i orden at faa sin fine mis parred, med eller uden tavle, men jeg tror at killingerne vil blive paen hvis det var med en ragdoll...fordi hendes kat har det "look". held og lykke i hvert fald og haaber vi for killingerne at se! knus

• Patricia L
    Patricia L Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   30. jan 2006 Det er ikke nikita selv der har skrevet men mig der har brugt hendes profil. Vi har set moren. Jeg er ikke katteekspert mht hvilke farver de skal have men min er en hellig birma selvom hun har grå poter. Hva vi har fået fortalt fra ejeren smiley Men altså jeg har set andre m mørke poter.
    Min rottweiler tror folk heller ikke er ægte fordi den har en hvid plet på brystet men den er ægte og min far har før haft rottweilere m et hvidt bryst.
    ¨ådan er det vist nogen gange. Hvem ved.
    Nok om det. Hvor gammel skal en han kat være før den er moden til at parre en hun?

Kommentér på:
Parring af Hellig Burma

Annonce