436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ny opd. af kira og hendes killing ny opd. af kira og hendes killing

ja nu har kiras killing levet i 2 dage og klare sig fint men hvorfor går kira så mange gange fra den om dagen og nogle gange sidder kira bare og kikker på den fødekassen står ved radiator og varme i gulvet er det nok når hun bare går ????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny opd. af kira og hendes killing
  • #1   1. nov 2010 tak skal du have for et godt svar men jeg synes jo det er synd den lille ligger der for sig selv når den ikke har andre kan man gøre noget der jeg ligger et lille tæppe som jeg har syet til den i pels så den ikke fryser

• #2   1. nov 2010 Det er ganske simpelt kedeligt for Kira og der er ikke nok arbejde med een killing. Tager den lille på er der ingen grund til bekymring

Hun kommer hurtigt i løbetid igen med kun en killing - gør hun det gider hun ikke passe den. Så du kan godt finde p-pillerne frem.

• #3   1. nov 2010 det kan du tro lis jeg nok skal gøre men det var slet ikke meningen hun skulle have nogen og slet ikke når det går sådan her for jeg har slet ikke sovet ret meget siden hun nedkom for er bange for den lille ikke får nok mad og varme skal jeg se om jeg kan adoptere en killing mere ??

• #4   1. nov 2010 Du vejer killigen en gang i døgnet på samme tid - tager den på er det fint - tager den 10 gram eller mere på er det super.

Det er korrekt det er synd den vokser op alene ...

• #5   1. nov 2010 tak lis jeg har vejet den hver dag og den har taget på men den vejer jo ikke meget men virker stærk jeg vil bare passe den så meget jeg kan og håber den overlever

• #6   1. nov 2010 Ja det har da været en rigtig kedelig oplevelse for dig Grethe. Det er jo ikke det man forventer når man skal have killinger. Jeg kender det desværre fra sidst jeg fik. Jeg håber at du finder en killing mere, jeg har desværre ingen råd til hvor du skal finde en. Men der er sider her på KG og andre lignende steder.
    Ideen med tæppe af pels er rigtig god. Kan du få fat i en stump lammeskind eller et helt, så er det rigtigt godt. Hvis killingen begynder at virke kold, så kan du lægge en flaske med varmt vand under skindet. Tjek at det ikke bliver for varmt.
    Og husk nu at få din nattesøvn, ellers bliver du syg og det har hverken du eller misserne brug for.
    Kram og held og lykke

• #7   1. nov 2010 Enig med Marianne N... Var lige det jeg ville ha sagt :o)

Kommentér på:
ny opd. af kira og hendes killing

Annonce