Colourpoint killinge salg {{forumTopicSubject}}
Hej
Efter en tids overvejelse, har jeg besluttet mig for at købe en kat. Jeg har undersøgt det lidt, og kan rigtig godt li' colourpoint's, og jeg meners selv at de vil passe godt ind her
Jeg har så kigget lidt på div. salgssider; dba, guloggratis, kattepote, her osv... Men har kun fundet 1 hold killinger som virker attraktive.. Kan det virkeligt passe ???
Hvis i kender nogen som forventer killinger af denne race i nærmeste fremtid, er jeg meget intersseret i at hører fra jer !
Jeg kommer fra østjylland, så det skal helst være i jylland
Tak for hjælpen !
Hilsen Maria
Ps. har i nogen "dårlige" erfaringer med denne race i form af sygdom osv vil jeg gerne hører om det
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Ret mig hvis jeg tager fejl men colourpoint er perser ik ? Den race skal du være opmærksom på om de er testet for Pkd (nyresygdom)
okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
Jo det er rigtigt! Det er da ihvertfald det jeg er kommet frem til !
- tak for hintet mht. Pkd, det vil jeg huske !
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
ved ikke lige hvad hun har af killinge planer pt men skriv ell ring til hende.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
jeg er sikker på du finder hvad du leder efter hos lailah ( lai-an ) hun er rigtig dygtig og har nogle rigtig fine colourpoints mener osse de er testet for pkd men det spørg du bare om.... det er vigtigt du fra start af gør op med dig selv om du vil opdrætte og udstille eller bare have en kælekat, for der er forskel på prisen og hvis du vil have en avls og udstillingskat er det vigtigt for Lailah at vide så hun kan pille de bedste fra til dig
du skal osse vide at der er en del pels pleje på sådan nogle, men der kan du osse få gode råd af Lailah ellers kan du altid skrive til mig
hun er iøvrigt steward på de fleste udstillinger
vi opdrætter osse i ny og næ et kuld colourpointer men har ikke nogen i vente lige nu
held og lykke
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
mar 2011
Følger: 1 Svar: 4
Jeg har en perser colorpoint, og jeg har lige fundet ud af at hun er gravid..
jeg har ikke stamtavle på hende, men hun er en dejlige prinsesse:) og meget lille..
godt nok er det en norsk skovkat der har gjort hende gravid - ved ikke om du vil have en ren eller en blanding er ok..
ellers kan du jo skrive til mig..:)
Mvh Kamilla
dec 2007
Både mor og far skal nemlig bære maske genet for at kunne lave maskede killinger.
mar 2011
Følger: 1 Svar: 4
mvh kamilla
dec 2007
jul 2009
okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
Du har ret i at denne tråd ikke er relevant mere. LIGE NU !
Jeg vil stadig meget gerne have en skøn mis, men syntes også at jeg skal have alle pengene til det. Altså, krassetræ, legetøj, dyrlæge osv
Syntes lige at jeg havde været så godt til at sparre op, men men men. så var der lige en vidunderlig el-regning, og nu en dejlig besked fra SKAT :-S
øv øv øv !
jul 2009
ja undskyld jeg sådan lige gik ind og blandede mig
mon ikke der snart kommer nogle colourpoint killinger ??? jeg ved at Lailah venter nogle
Colourpoint killinge salg