{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.669 visninger | Oprettet:

Maria L
Maria L
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47

Colourpoint killinge salg {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Efter en tids overvejelse, har jeg besluttet mig for at købe en kat. Jeg har undersøgt det lidt, og kan rigtig godt li' colourpoint's, og jeg meners selv at de vil passe godt ind her smiley

Jeg har så kigget lidt på div. salgssider; dba, guloggratis, kattepote, her osv... Men har kun fundet 1 hold killinger som virker attraktive.. Kan det virkeligt passe ???

Hvis i kender nogen som forventer killinger af denne race i nærmeste fremtid, er jeg meget intersseret i at hører fra jer !
Jeg kommer fra østjylland, så det skal helst være i jylland smiley

Tak for hjælpen !

Hilsen Maria

Ps. har i nogen "dårlige" erfaringer med denne race i form af sygdom osv vil jeg gerne hører om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Colourpoint killinge salg
  • #1   3. feb 2011 Har du kigget på killingelisten.dk der er de reg opdrættere.

Ret mig hvis jeg tager fejl men colourpoint er perser ik ? Den race skal du være opmærksom på om de er testet for Pkd (nyresygdom)

• Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

#2   3. feb 2011 Nej der har jeg ikk lige kigget, tak smiley

Jo det er rigtigt! Det er da ihvertfald det jeg er kommet frem til ! smiley
    - tak for hintet mht. Pkd, det vil jeg huske !

• #3   3. feb 2011 Jeg vil bestemt også anbefale dig, at tage et kig på http://killingelisten.dk/. Tit og ofte er forældredyr fra registrerede opdrættere testede for diverse race-relaterede sygdomme. Killinger fra opdrættere fås som ofte også som en færdigpakke, hvor katten har fået alle vacciner og er neutraliseret. Det ser jeg som en klar fordel som køber.

• #4   3. feb 2011 prøv at kigge på www.lai-an.dk hun har de smukkeste cp katte.

ved ikke lige hvad hun har af killinge planer pt men skriv ell ring til hende.

• #5   3. feb 2011 hejsa smiley

jeg er sikker på du finder hvad du leder efter hos lailah ( lai-an ) hun er rigtig dygtig og har nogle rigtig fine colourpoints mener osse de er testet for pkd men det spørg du bare om.... det er vigtigt du fra start af gør op med dig selv om du vil opdrætte og udstille eller bare have en kælekat, for der er forskel på prisen og hvis du vil have en avls og udstillingskat er det vigtigt for Lailah at vide så hun kan pille de bedste fra til dig smiley

du skal osse vide at der er en del pels pleje på sådan nogle, men der kan du osse få gode råd af Lailah ellers kan du altid skrive til mig smiley

hun er iøvrigt steward på de fleste udstillinger smiley

vi opdrætter osse i ny og næ et kuld colourpointer men har ikke nogen i vente lige nu smiley

held og lykke

• #6   4. feb 2011 http://www.colourpointen.dk/ har også en killingliste :o)

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #7   16. mar 2011 hejsa.
    Jeg har en perser colorpoint, og jeg har lige fundet ud af at hun er gravid..
    jeg har ikke stamtavle på hende, men hun er en dejlige prinsesse:) og meget lille..
    godt nok er det en norsk skovkat der har gjort hende gravid - ved ikke om du vil have en ren eller en blanding er ok..
    ellers kan du jo skrive til mig..:)
    Mvh Kamilla

• #8   16. mar 2011 Kamilla - Hvis trådstarter gerne vil have en colourpoint (altså en masket kat) så kan hun ikke få det af dig.

Både mor og far skal nemlig bære maske genet for at kunne lave maskede killinger.

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #9   16. mar 2011 Jeg havde ikke set det var en masket killing hun ville have, men tak for oplysningen:)
    mvh kamilla

• #10   16. mar 2011 Colourpoint betyder masket :o)

• #11   16. mar 2011 ik for at blande mig men Maria har haft skrevet til mig for omkring 1 uges tid siden hun skulle høre på en perser, men så skrev hun at hun ikke havde råd til at købe kat alligevel så jeg tror ikke denne tråd er relevant mere..... Men måske er det bare mig der tager fejl..... Maria må lige melde tilbage hvis det stadig er aktuelt

• Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

#12   17. mar 2011 Hej thomas & Marlene C smiley

Du har ret i at denne tråd ikke er relevant mere. LIGE NU ! smiley
    Jeg vil stadig meget gerne have en skøn mis, men syntes også at jeg skal have alle pengene til det. Altså, krassetræ, legetøj, dyrlæge osv smiley
    Syntes lige at jeg havde været så godt til at sparre op, men men men. så var der lige en vidunderlig el-regning, og nu en dejlig besked fra SKAT :-S

øv øv øv !

• #13   17. mar 2011 hejsa igen smiley

ja undskyld jeg sådan lige gik ind og blandede mig smiley det ville bare være surt hvis folk fik følelsen af at de spildte deres tid smiley
    mon ikke der snart kommer nogle colourpoint killinger ??? jeg ved at Lailah venter nogle smiley

Kommentér på:
Colourpoint killinge salg

Annonce