{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Parring.. {{forumTopicSubject}}

Første gang min hunkat var i løb var d. 5 januar - hankatten hoppede på hende et par gange men der kom intet ud af det :s

Hun har vist små tegn på at være i løb siden men ikke noget af længere varighed og han har ikke fået lov at hoppe på hende siden..

Kan jeg regne med det sker på et tidspunkt eller ?

Vil jo så gerne ha små sphynxer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring..
  • #1   6. mar 2011 hmm det er der åbenbart ingen der gider svare på ? :s

• #2   6. mar 2011 Jamen det vil kun tiden vise....

• #3   6. mar 2011 Det er jo svært at svare på. Det kommer jo osse an på om hankatten er gammel nok til at kunne finde ud at ordne "opgaven" eller om han måske er steril. Så det er kun tiden der kan vise det. Jeg ved så at nogen racer er senere udviklede end andre og det ved jeg ikke om gælder for Spynx.

• #4   9. mar 2011 Hej Sara

da min Vanilla skulle have sit første kuld gik hun sammen med han katten i en måned, hun blev ikke parret da jeg så de,t men jeg hørte det bestemt. men 4 uger efter hun var blevet parret gik hun i løb igen, men kun i få dage. så jeg var sikker på hun nok ikke var blevet drægtig, men det viste det sig så at det var hun, da hun føde 7 killinger d. 18/6.

så det kan godt være din kat er drægtig uden du ved det men måske kun med 1-2 killiger så kan det nemlig være svært at se om der er noget, kunne godt se senere at vanilla var drægtig, men bedstemt ikke at hun havet 7 killinger.

Men har hun ændret sind, er hun blevet mere kælden? sover hun mere?
    og hvis ikke må hun jo bare til han igen, det skal nok komme.

M.v.h Kim

• #5   12. mar 2011 Tak for svar smiley

Jeg tvivler stærkt på hun er drægtig for har ikke bemærket noget anderledes hverken tykkelse - sovevaner - kælevaner - eller ændring af vorterne.

Det var også helt tilbage til start januar han var på hende sådan for alvor

Kan man evt få dem begge tjekket for om en af dem skulle være sterile eller skal jeg bare se tiden an ?

Men han får heller ikke rigtig lov

Hun kalder indimellem men det er af meget kort varrighed 1-2- gange og så ik mere

• #6   12. mar 2011 Tja men kan sagtes få dem tjekket, men det dyrt. inden jeg fik mit første kuld kunne jeg aldrig se om min sphynx var i løbetid, hun viste aldrig tegn på det. så derfor måtte hun gå med han så længe. men du bliver nok bare nød til at give dem noget tid. så skal det nok komme tror jeg

• #7   12. mar 2011 Okay jeg håber bare det lykkedes inden for nærmeste fremtid - ikke fordi jeg er utålmodig som sådan, er mere fordi jeg som sagt er bange for om en af dem måske kunne være sterile

• #8   13. mar 2011 kan jeg godt forstå, var jeg også med min første gang jeg skulle have killinger, også fordi jeg ikke så hende i løbetid på et eneste tidspunk. men nu venter hun sit andet kuld allerede her om en uge.
    så vi krydser for det nok skal lykkes.

Kommentér på:
Parring..

Annonce