639 visninger
|
Oprettet:
Parring.. {{forumTopicSubject}}
Første gang min hunkat var i løb var d. 5 januar - hankatten hoppede på hende et par gange men der kom intet ud af det :s
Hun har vist små tegn på at være i løb siden men ikke noget af længere varighed og han har ikke fået lov at hoppe på hende siden..
Kan jeg regne med det sker på et tidspunkt eller ?
Vil jo så gerne ha små sphynxer
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 97
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 12
da min Vanilla skulle have sit første kuld gik hun sammen med han katten i en måned, hun blev ikke parret da jeg så de,t men jeg hørte det bestemt. men 4 uger efter hun var blevet parret gik hun i løb igen, men kun i få dage. så jeg var sikker på hun nok ikke var blevet drægtig, men det viste det sig så at det var hun, da hun føde 7 killinger d. 18/6.
så det kan godt være din kat er drægtig uden du ved det men måske kun med 1-2 killiger så kan det nemlig være svært at se om der er noget, kunne godt se senere at vanilla var drægtig, men bedstemt ikke at hun havet 7 killinger.
Men har hun ændret sind, er hun blevet mere kælden? sover hun mere?
og hvis ikke må hun jo bare til han igen, det skal nok komme.
M.v.h Kim
apr 2010
Jeg tvivler stærkt på hun er drægtig for har ikke bemærket noget anderledes hverken tykkelse - sovevaner - kælevaner - eller ændring af vorterne.
Det var også helt tilbage til start januar han var på hende sådan for alvor
Kan man evt få dem begge tjekket for om en af dem skulle være sterile eller skal jeg bare se tiden an ?
Men han får heller ikke rigtig lov
Hun kalder indimellem men det er af meget kort varrighed 1-2- gange og så ik mere
jul 2007
apr 2010
jul 2007
så vi krydser for det nok skal lykkes.
Parring..