11. nov 2009 Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
P-pille - Løb ? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved at der har været flere tråde herinde om emnet, men jeg kan ikke finde det jeg leder efter.
Jeg har idag fundet en p-pille i en kurv, som én af mine hunkatte hoppede over i efter min mand og jeg gav p-piller i mandags. Så vi er 99,9 % sikker på vi ved hvilken kat der har snydt os :)) Mit spørgsmål lyder så, at kan det passe, at hun allerede kan komme i løb nu ca. 3 dage efter hun skulle have haft pillen ? Synes nemlig det virker, som om hun allerede er på vej i løb og så vil jeg ikke give hende pillen, fordi godt nok var det ikke lige planen, men på den anden side så gøre det ikke noget... Nu har jeg nemlig ventet i 6 uger på at Maggie skulle komme i løb og det er ikke sket endnu og Zindy har jeg ventet på i 4 uger, så hvis hun allerede er ved at komme i løb, så får hun lov
Synes bare det er utroligt, hvis det kan gå SÅ stærkt
sep 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 44 Svar: 109
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men jeg har et lille råd, som jeg selv fik. Når tøserne skal have deres p-pille, så har jeg en engangs-sprøjte klar med vand. Når jeg har stoppet pillen ind, får katten et lille sprøjt ind i munden og så er det umuligt for den at lade være med at synke. Ciddi reagerer nemlig ikke på de gængse tricks.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Hun får den i en lille klat leverpostej..
Og leverpostej.. DET SKAL DA SLUGES!!!
I hvert fald hvis man spørger Perle :0)
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Den med leverpostej virker desværre ikke her
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
P-pille - Løb ?