{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

P-pille - Løb ? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at der har været flere tråde herinde om emnet, men jeg kan ikke finde det jeg leder efter.

Jeg har idag fundet en p-pille i en kurv, som én af mine hunkatte hoppede over i efter min mand og jeg gav p-piller i mandags. Så vi er 99,9 % sikker på vi ved hvilken kat der har snydt os :)) Mit spørgsmål lyder så, at kan det passe, at hun allerede kan komme i løb nu ca. 3 dage efter hun skulle have haft pillen ? Synes nemlig det virker, som om hun allerede er på vej i løb og så vil jeg ikke give hende pillen, fordi godt nok var det ikke lige planen, men på den anden side så gøre det ikke noget... Nu har jeg nemlig ventet i 6 uger på at Maggie skulle komme i løb og det er ikke sket endnu og Zindy har jeg ventet på i 4 uger, så hvis hun allerede er ved at komme i løb, så får hun lov smiley Synes bare det er utroligt, hvis det kan gå SÅ stærkt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-pille - Løb ?
  • #1   28. apr 2011 det kan det sagtens .klister gik i løb 4 dage efter vi stoppede med p piller

• #2   28. apr 2011 JA Yvonne, min Mokke (Ciddi) får P-pille hver femte dag, og snyder hun mig er hun i løb senest 2 dage efter, hun har snydt mig.
    Men jeg har et lille råd, som jeg selv fik. Når tøserne skal have deres p-pille, så har jeg en engangs-sprøjte klar med vand. Når jeg har stoppet pillen ind, får katten et lille sprøjt ind i munden og så er det umuligt for den at lade være med at synke. Ciddi reagerer nemlig ikke på de gængse tricks.

• #3   28. apr 2011 Der er jeg så velsignet med Perle...
    Hun får den i en lille klat leverpostej..
    Og leverpostej.. DET SKAL DA SLUGES!!!
    I hvert fald hvis man spørger Perle :0)

• #4   28. apr 2011 Hehe Marianne smiley Sjovt det gør vi faktisk også og vi plejer også lige og gå efter dem og kigge om de spytter den ud igen og det så vi altså så bare ikke denne gang smiley Hun har da grinet sin rumpe i laser, efter vi er gået og hun så har spyttet den ud :)) Og i morges var hun så kælen, at jeg tænkte ved mig selv, at hun virkede nærmest som om hun var på vej i løb, men det kunne jo ikke passe og så tænkte jeg ikke mere over det, før jeg tilfældigvis lige finder den p-pille der lå i kurven :)) Så var der lige et par brikker der faldt på plads :))

Den med leverpostej virker desværre ikke her smiley Ikke på nogen af dem smiley Kun på Mulle, men hun er steriliseret, så hun skal jo ikke have p-pille smiley

• #6   5. maj 2011 Ja, så kan jeg lige oplyse, at det alligevel ikke var løb hun kom i smiley Hun gik og kaldte og kaldte i flere dage, men hun kom ikke rigtig i løb smiley Så nu har vi 3 katte gående, der ikke får p-piller og ikke én af dem kommer i løb smiley Jeg venter og venter og venter smiley Vi kan planlægge alt det vi har lyst til, men når det kommer til stykket, så er det kattene der bestemmer :)))

Kommentér på:
P-pille - Løb ?

Annonce