{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Killinger sparker? {{forumTopicSubject}}

Så er min elskede Norske Skovkat Leonora gravid. HUn skal føde om knap 2 uger. Jeg synes jeg har set en del aktivitet omkring maven det sidste stykke tid, og har nu filmet det. Kan det passe at det er killingerne der sparker?

Jeg har gjort videoen tilgengælig for alle på facebook, så håber at linket her virker:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150264595471043

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger sparker?
  • #1   2. jun 2011 Det er forresten bedst at se videoen full-screen smiley

• #2   2. jun 2011 Det ser da i hvert fald ud som om at de buldrer rundt derinde smiley
    Super dejlig video, og nøj en smuk kat!! Er helt betaget af hendes øjne!

• #3   2. jun 2011 Ea: Tak! Hun er skøn. Sys dog hun ser lidt gnaven ud på videoen haha! Jeg glæder mig som et lille barn.

• #4   2. jun 2011 Man kan sige, at hun virker lidt utilfreds med at du filmer hende, hvilket resulterer i at hun smutter til sidst smiley Men altså.. De øjne der har virkelig gjort indtryk på mig!

Iiih, kan godt forstå du er spændt! Du må huske at få taget nogle billeder når de små kommer til verden smiley Hvornår er hun sat til?

• #5   2. jun 2011 Søndag d. 12 er hun 62 dage henne. Så jaeh, et sted mellem den 12. og 16.? -Skal selvølgelig nok huske billeder smiley

Men ja. Hun sys nok jeg er lidt irriterende. Det må da også være irriterende, at nogen hele tiden skal gå og rage på ens mave og filme mens man ligger og slapper af. smiley

Kommentér på:
Killinger sparker?

Annonce