Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSD 4
  • #1   2. aug 2011 Jeg mener man skal have kopier af forældrenes attester/beviser/hvad-det-nu-hedder smiley

• #4   3. aug 2011 Tak for hjælpen. Jeg er klar over at reglen først træder i kraft i 2012, men kan ikke se nogen grund til ikke at begynde med det samme. smiley
    Jeg skaffer kopier og håber så det bliver bevis nok.

• #6   3. aug 2011 Lige et ekstra indlæg...
    Der er nogen der giver udtryk for, at det er spildt at teste sine katte for GSD IV. Men det er ofte dem der også siger, at killingerne jo dør...
    Det er også rigtigt - det gør de.. Men for det første er det jo ærgerligt at se sit med længsel ventede kuld dø kort efter fødslen. For det andet kan killinger ramt af denne sygdom, faktisk udvikle sig normalt i 5-7 mdr. Herefter vil symptomer indtræde, som muskelsvind, kramper og andre grimme ting og killingen vil dø inden den bliver 10 mdr... Men det er jo næsten et år... Tænk hvis man køber såden en killing...
    Jeg vil i hvert fald ikke risikere at SÆLGE sådan en killing... Og jeg vil heller ikke risikere at købere af mine katte oplever at få syge killinger. så jeg tjekker mine katte! smiley

• #10   4. aug 2011 Altså ikke for at holde med nogen. Men i teorien er det vel ligegyldigt hvornår du får testet dine katte, når bare du gør det inden de bliver brugt i avl... Jeg skal først have testet min nu, og er egentlig kun blevet opmærksom på GSD4 inden for det sidste års tid. Og jeg tester altså ikke mine kastrater... Det er der jo ingen grund til.
    Vil bare helst ikke sælge killinger der er bærere af denne sygdom. smiley

Sig mig Lotte... Hvor mange katte har du? De sidste 10....? lol smiley

Kommentér på:
GSD 4

Annonce