Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvonrår går katte i løbetid efter p-piller
  • #2   10. aug 2011 okay hun har cirka været på p- piller i 3 måneder smiley
    Vi har lige taget p-piller fra hende idag så nu er det bare at vente smiley vi bor ude på landet tæt ved Randers.

• #4   10. aug 2011 hvad sker der så, da hun er en ude kat og kommer og går som hun ville smiley

• #6   10. aug 2011 når ja det havde vi faktisk ikke tænkt over. Tak for det!! smiley

• #8   10. aug 2011 Vil også sige, at hvis du er heldig går hun i løb efter et par uger, men jeg har flere katte det har taget betydelig længere tid om at komme i løb, selvom de ikke har været på p-piller i 3 mdr. Og den kat der havde fået p-pillerne l længst tid, var den der kom i løb 3 uger efter stoppet... Så der er ikke nogen gylden regel om hvor lang tid der går... Det er helt individuelt fra kat til kat... Har 2 katte der ikke har fået p-piller siden marts og de er ikke kommet i løb endnu smiley

Vil også sige, at det vil være rigtig dumt bare at lukke den ud pga. risiko for sygdom smiley

• #9   10. aug 2011 Jeg læser lige med her, da jeg selv har en kat på p-piller, som jeg engang ønsker killinger på. smiley

Kan en kat egentlig tage skade af at være på pillen, blive taget af den, være på igen ovs.?

• #11   10. aug 2011 7500 kostede det mig i fredags - ingen levende killinger og en hunkat der nu er uden livmoder:-(

• #12   10. aug 2011 Synd for dig og din kat, Lis smiley Min dybeste medfølelse smiley

• #13   12. aug 2011 Jeg sys det er fint at du gerne vil... men vil give ret i at 3 år er for gammelt... Jeg har PT. 10 Killinger som jeg skal af med... dog gør jeg dem ikke noget ondt eller noget ved dem... det er mig der er ansvarlig for at missemor har fået dem.. så må jeg også passe dem jeg ikke kommer af med med det samme..

Kommentér på:
hvonrår går katte i løbetid efter p-piller

Annonce