{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Jeg har skrevet en bog! {{forumTopicSubject}}

Kære alle,

Jeg har skrevet en bog!

Som nogle af jer ved, har jeg i mere end 10 år fablet om at skrive en genetikbog, så danske opdrættere, som måske ikke er så gode til engelsk, kunne få en samlet vejledning til kattegenetik.

Projektet er i mellemtiden vokset, så det ikke alene er blevet til en genetikbog, men til Praktisk katteopdræt. En håndbog, som er henvendt til alle nye og halvnye opdrættere, om anskaffelse af katte, indmeldelse i klubber, udstilling, parring, drægtighed, fødsel, killinger og (selvfølgelig) om genetik og avlsteknik.

Jeg er rigtig glad for al den hjælp jeg har fået (og stadig får) fra læsere, som giver konstruktive bidrag og feedback. Jeg tror på, at bogen bliver god. Jeg har fået den antaget hos to forskellige forlag, men jeg har alligevel valgt selv at udgive den på BooksOnDemand, fordi de fordele, at forlag kan tilbyde mig, ikke rigtig er det, jeg har brug for.

Jeg regner med at bogen går i trykken i oktober, og den får et ISBN-nummer og en stregkode og kommer i bogkatalogerne, så enhver boghandler kan bestille den hjem med ca. 4-10 dages leveringstid. Desuden bliver den til salg hos de største online-boghandlere, fx saxo.com, og jeg vil selvfølgelig selv sælge den på mine kurser. Jeg regner også med, at den kommer i sortimentet hos nogle af standhaverne på udstillingerne, så den vil kunne købes på shows.

Jeg har ikke skrevet den for at tjene penge. Jeg har skrevet den, fordi jeg i årevis har følt, at der manglede en håndbog til opdrættere, som ikke "bare lige" kan læse alle de engelsksprogede og/eller veterinærfaglige tekster, som findes derude. Men jeg håber selvfølgelig, at jeg i det mindste kan få break-even, så jeg ikke sætter penge til, heller.

Bogens hjemmeside med mulighed for forudbestilling er netop lanceret på

http://www.katlink.dk

Og jeg har lavet en Facebookside på

https://www.facebook.com/katteopdraet

Jeg håber, at I vil tage godt imod den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har skrevet en bog!
Kommentér på:
Jeg har skrevet en bog!

Annonce