857 visninger
|
Oprettet:
er bange for der stadig er en killing :( {{forumTopicSubject}}
min kat (mitzel ) fik killinger torsdag aften . og blødte lidt efter men det stoppede igår . hun virker til at havde det helt fint hun spiser og drikker og vil gerne vise signe babyer frem når jeg kigger ned i kassen
men så lige før var jeg inde og se til hende og nusse hende på maven og det kunne godt mærkes som der stadig var en killing der inde ??? men ville hun så ikke havde det skidt eller skal jeg skynde mig og ringe til en dyre læge ??
mvh kristina
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Det er af og til set, at en hunkat har født endnu en killing et par døgn efter den sidste killing, men som sagt: Har mormis det godt og ikke har presseveer, så tag det bare roligt og se tiden an.
Desuden virker de fleste hunkatte hævede på bugpartiet efter overstået fødsel. Det fortager sig stille og roligt.
Tillykke med killingerne
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 12
da min kat skulle have sit første kuld fødte hun 6 killinger så tænkte der er ikke flere og hun havet det sådan set fint, men 3 dage efter fødte hun så en killing til død men uden moder kage og hun kunne ikke gå på bag benne bag efter fordi hun var i kalk underskud.
der efter har jeg skulle til dyrelæge med hende ver gang hun har skulle føde for hun kan ikke føde den sidste selv.
det altid sikrest og gå til dyrelægen, så sover man også bedre
er bange for der stadig er en killing :(