486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kan digevorter bliver aktive igen? Kan digevorter bliver aktive igen?

Ihhh.. nu havde jeg ellers skrevet et langt indlæg og så gik internettet ned *!=)#)("#/(¤!*

Jeg har brug for lidt råd - sagen kort:

Min kat Mille endte med kun at få en levedygtig killing: Læs evt. her: http://www.kattegalleri.dk/forum/avl/97349-foedsel_er_gaaet_helt_i_staa

Jeg har så tilbudt os som plejefamilie til en eller 2 nødstedte killinger og i går fik vi leveret 2 små 3 dage gamle killinger. Jeg ved godt at man siger max 4-5 dages forskel. Her er 7 dage, men vurderede at det var chance at tage.

Mille har taget i mod de små med åbne arme og vasker og nusser og plejer. De er meget aktive, og søger også at dige hos hende, men hun har jo kun 1 aktiv pat tilbage da hun jo kun har haft 1 killing at mætte - så de resterende er "gået i sig selv".

Jeg vejede de små i går da jeg fik dem, og igen i går aftes. Her havde de tabt henholdsvis 3 og 4 gram, så jeg har nu givet dem erstatning fra Royal Canin 3 gange. Her sidste gang indtog de henholdsvis 4 og 5 ml. Den ene har taget lidt på igen, og den anden holder "ankomst vægten".

De små låner brormands pat når han er færdig, og Mille er ekstremt tålmodig og bliver hos dem så længe der suttes. Milles egen lille flødebolle tager mellem 15-25 gram på om dagen, så han mangler ikke noget og kan nok godt dele lidt ud af "godterne" smiley

Kan jeg forvente at der løber mælk til patterne igen?
Skal jeg forvente at skulle flaske dem, og er det et spørgsmål om blot at holde øje med vægten?
Og vil det evt. være nok at give dem 3-4 gange i døgnet og lade dem dige hos hende resten af tiden?
Giver det overhovedet mening at veje dem flere gange i døgnet?

Håber på lidt hjælp smiley På forhånd mange tak!

Hilsen Linda

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan digevorter bliver aktive igen?
Kommentér på:
Kan digevorter bliver aktive igen?

Annonce