{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.329 visninger | Oprettet:

Hvornår mon hun føder? :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min kat har haft et kuld før i 2010 og der havde gamle ejer slet ikke oplevet at hun var i gået i løbetid,(vi stod med killinger få uger efter vi fik hende).. nu igen er hun så uden tegn på løbetid blevet drægtig.. så jeg aner ikke hvornår hun skulle være blevet parret.. selvom jeg godt nok har set hende i løbetid før men uden hun så er gået hen og blevet drægtig(der var hun indendørs kat) efter vi lukkede hende ud så jeg hende slet ikke i løbetid, og det er flere måneder siden hun var det sidst(hvor det kunne ses).. men her for et par dage siden lagde vi mærke til at hun godt nok bulede en smule ud, og idag har jeg mærket og set killinger sparke i maven på hende smiley
Så hvornår kan jeg se frem til fødsel.. har læst at der kan gå ca 2-3 uger fra killingerne begynder at sparke og til hun katten så føder.. men kunne godt tænke mig at høre hvad i mener smiley
Og måske også lige få afvide hvordan det kan være at vi kun har kunne se hendes løbetid(opførslen og det) imens hun var indekat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår mon hun føder? :)
  • #1   26. maj 2012 jeg har selv lige fået killinger og dem mærkede jeg den sidste uge inden hun fødte:-) det med at i ikk ser hun er i løb kan jeg ikk svare på men kan det være fordi hun er hjemme i de perioder på dagen hvor hun ikk siger så meget og måske er træt og sover når hun er inde... men ved det ikk.... smiley

Kommentér på:
Hvornår mon hun føder? :)

Annonce