855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vægtøgning gravid hunkat Vægtøgning gravid hunkat

Ja så er jeg her igen, men i er så gode til at hjælpe, så jeg har lige et spørgsmål.

Jeg har læst mig frem til en hunkat normalt tager 20-30 procent på af sin vægt når hun er gravid. Men jeg har altså en hun som har taget 2.5 kg på og viser stadig ingen tegn på hun skal føde, hun ser ikke overvægtig ud, det hele sidder på maven, som egentlig heller ikke virker enorm. Hun spiser 200-250 g killingefoder dagligt og er også i sig selv en ret stor dame.

Men er 2.5 kg ikke meget at tage på selvom hun vejede 6 kg inden? Hun har fået et kuld killinger før, alt gik godt dengang og der var 4 store flotte killinger.

Vil lige nævne hun virker afslappet og veltilpas, så jeg tror ikke der er noget galt.

Hvor meget tager jeres hunkatte på i en graviditet? Og hvor mange killinger får de så? Jeg har en hun som to 1.7 kg på, den fik 9 killinger.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægtøgning gravid hunkat
  • #1   30. maj 2012 Tak skal du have, det var meget brugbart, så kan jeg godt se jeg overhovedet ikke kan forvente mange killinger bare fordi hun har taget 2.5 kg på. Men mit bud er 7 killinger, alt at dømme efter størrelsen på maven og når jeg sammenligner med tidligere højgravide katte, men det kan jo også være der bare er meget vand derinde og store killinger, men hun er nu noget større end dengang hun fik 4 killinger smiley

• #3   1. jun 2012 Ahh ja det er ganske rigtig, det blev til seks flotte killinger, 3 røde, to tortier og en tabby, kan ikke lige se hvem der er sølv i endnu:-)

• #5   2. jun 2012 Tak ja det var nu nogle fine nogle 110-130 g, 4 drenge og to piger smiley

Kommentér på:
Vægtøgning gravid hunkat

Annonce