1.626 visninger
|
Oprettet:
Søger ammekat eller nogen der vil flaske killinger op {{forumTopicSubject}}
Vi har indset at vi ikke har tiden til de små misser af vores
Derfor søger vi en ammekat eller nogen der kan flaske dem op (som har katte der vil kunen med killingerne)
De er i Thisted (11 km udenfor) og der følger sutteflaske, engangs sprøjter og RC MME med til dem.
De er 4 uger og to dage.
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 8 Emner: 47 Svar: 92
sep 2010
jul 2006
sep 2010
Sometimes the only thing people is what you did, when they in fact should be looking at what you're doing...
okt 2011
okt 2011
Kort sagt - enig S.H
sep 2010
Tiden er ikke til dem eller overskuddet... Og så er det bedst for DEM at komme videre...
men altså folk herinde er jo aldrig nemme at stille tilfredse... Enten er det ikke i orden at finde andre alternativer ellers er det forkert at prøve selv.. Man kan ikke stille alle tilfredse, men nu er det nu engang VORES beslutning som familie at det ikke længere fungere... '
Og hvis nogle vil overtage er de hjertens velkomne..
okt 2011
For guds skyld få din missekat steril, hun fortjener det med de ejere hun har! Jeg kunne næsten sætte mig til at hyle over de babykatte du nu bare opgiver og fint at du er gravid, har børn og arbejde og passer hjem osv. men det gør ikke et menneske dummere end de i forvejen er, derfor kan man stadig tænke over hvad man har gang i - jeg har været gravid 3 gange og jeg havde ikke tabt hjernen.
Jeg håber du får bedre overskud til dine børn som også er meget tidskrævende som alle mennesker ved. Jeg håber ALT det bedste for de stakkels mislinger,
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 145
Synd jeg bor så langt væk, eller kunne jeg godt ha' taget dem hjem :o)
sep 2010
sep 2010
jul 2006
Syntes det er flot at du har givet de små en chance og prøver og ved hvor meget det kræver at have sådan nogle små misser!
Ville ønske jeg boede tættere på så ville jeg gerne hjælpe med de små.
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 169
Selvfølgelig begår alle fejl - mon ikke i også har gjort det? Der er ingen der ved hvordan tingene hænger sammen bag skærmen, så synes da det er lidt fjollet at hun skal have helvede for det :S
Anna: som mange andre, ville jeg også rigtig gerne hjælpe, hvis jeg ikke boet så langt væk. Men som der allerede er blevet nævnt, så prøv hittekilling, eller skrive på andre katte forummer. Jeg ved at www.kattegale.dk har mange med erfaring - også i Jylland, og flere der er engageret i netop sådanne sager, så prøv evt der.
Held og lykke!
jun 2012
Jeg går da ud fra at folk herinde vil det bedste for katte, burde man så ikke også forsøge at hjælpe kattene - ligemeget hvor de kommer fra? Vi kan sagtens blive enig om, at det, at få killinger er et stort valg der skal træffes med omhu, og at der er mange der gør det uden at tænke over konsekvenserne.
Men Anna prøver da at finde en løsning, og rette op på fejlen istedet for bare at "skille sig af med dem". Det er en del mere end mange andre gør, og det synes jeg hun skulle støttes i. Du har lov til at have dine holdninger, men det er ingen grund til at være direkte uhøflig og dømmene over for andre? Man kan sagtens sige det pænt, eller lade helt vær med at sige noget hvis ikke man er i stand til det (:
feb 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 58 Svar: 280
men ja en anden gang så må man lige tænke forud, og se om man rent faktisk har den tid det kræver at klare diverse problemer der kan opstå med katte killinger.. (eller andre dyr for den sags skyld)..
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 28
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Så jeg synes det er godt i har indset at det bedste er at finde en missemor eller madmor som har tid og erfaring med at opflaske.
Ja vi kan godt blive enige om at denne situation slet ikke skulle være nødvendig, katten skulle ikke have killinger, den skulle ikke have været lukket ud. Eller hvad det nu er der er sket. Men fakta er at som situationen nu er fortjener killingerne at være et sted hvor der bliver taget godt af dem, og det kræver tid og lysten til at gøre dette.
Anna E, har forhåbenligt lært noget, og hvis de skal have en kat mere, for den neutraliseret så man ikke lige pludselig står med killinger og en missemor der er væk igen.
sep 2010
feb 2007
Er det ikke muligt at finde en løsning med transporten, der er jo nogen som har meldt sig herinde, det er bare det med at få dem til Fyn?
Jeg ville gerne hjælpe, men har desværre ikke muligheden..
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
jun 2012
Samtidig synes jeg også at det efterhånden er ligemeget hvilket forum man er inde på, der er rigtig mange som har en hård tone, og får sagt nogle barske ting når det handler om deres dyr - hvilket er helt forståeligt, det er jo vores børn! Men synes ikke man skal holde sig fra at skrive sådanne steder bare fordi man er bange for at blive sat på plads (:
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Jeg er for længst holdt op med at lade mig påvirke at folks beslutninger -. de kan gøre som de selv syntes er rigtig - om jeg vil ha' ondt i maven over det, nix ...
Iøvrigt har killingerne nu en alder de selv kan begynde at spise - så ...
jul 2006
Og der vil blive taget hånd om dem vi har haft en del flaskekillinger igennem mit arbejde ( på et dyrehospital ) og har prøvet at flaske en fra hun var 1 døgn gammel Pyha man var træt til sidst men hun er idag 3 år og er stadig hos os
håber du finder på noget til de små held og lykke hvertfald
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 28
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
De bliver da i plejefamilien til de er min. 12 uger. Hvorefter de neutraliseres, vac. og øretatoveres, først derefter findes der nye hjem til dem.
De kommer ikke tilbage til ejerfamilien hvis de først er kommet under hittekillling.dk. Det er ikke et sted hvor man lige kan få passet sine killinger
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 3
Jeg har en kat der kun har 1 killing, så jeg kan sagtens ta dem, derudover er jeg hjemmegående, - så har masser af tid:)
Jeg bor i 9610 Nørager:)
Du kan sende en privat besked og så kan jeg sende mit nr:)
feb 2007
Søger ammekat eller nogen der vil flaske killinger op