{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Søger ammekat eller nogen der vil flaske killinger op {{forumTopicSubject}}

Vi har indset at vi ikke har tiden til de små misser af vores

Derfor søger vi en ammekat eller nogen der kan flaske dem op (som har katte der vil kunen med killingerne)

De er i Thisted (11 km udenfor) og der følger sutteflaske, engangs sprøjter og RC MME med til dem.

De er 4 uger og to dage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger ammekat eller nogen der vil flaske killinger op
  • #1   11. jun 2012 Det var nok det bedste valg.

• #2   11. jun 2012 Har du kontaktet Hittekilling? Tænker at de nok vil kunne hjælpe..

• #5   11. jun 2012 Rikek hvor bor du?

• #6   11. jun 2012 åå vi ville gerne og har flasket mange killinger op efter hånden og har en hunkat der gerne hjælper med at passe de små men bor på fyn!!

• #7   11. jun 2012 Fam ulriksen: Årh det skal helst være i jylland smiley Bor helt oppe i Nordjylland.. Men har kontaktet hittekilling

• #8   11. jun 2012 ja og vi bor desvære et stykke væk smiley

• #10   11. jun 2012 Susan tak for dit ellers så kontruktive svar -for det hjælper mig da virkelig i min situation.. man fristes jo til at smide dette lille citat ind:

Sometimes the only thing people is what you did, when they in fact should be looking at what you're doing...

• #11   11. jun 2012 Jeg kan godt se hvad du mener Anna - MEN! når jeg tænker på dit tidligere indlæg så kan jeg altså godt se hvor folk vil hen med det de siger jeg indrømmer at jeg kun sidder og nikker af det de skriver, ærlig talt så fik jeg ondt i mavsen over de stakkels killinger, og det i ikke magter dem og de er lukket ude osv. osv. Det er ikke missemors skyld at der kom babyer i huset, det er jeres så det at opgive, tja det er jo en ærlig sag men ikke noget jeg personligt helt forstår. Jeg har valgt at gøre mine katte sterile for netop at passe på dem, jeg elsker dyr for højt til blot at "prøve" smiley

• #13   11. jun 2012 At klappe i hænderne, neje og nikke hovedet af!
    Kort sagt - enig S.H

• #14   11. jun 2012 S H Jeg vidste hvad jeg havde i hænderne ja... Men ikke at det ville få så store konsekvenser for vores hverdag.. Som skrevet mange gange er jeg alene i hverdagene, da min mand arbejder i Norge. Jeg arbejder selv 37 timer, er gravid og har børn... Og et hjem der skal passes...

Tiden er ikke til dem eller overskuddet... Og så er det bedst for DEM at komme videre...

men altså folk herinde er jo aldrig nemme at stille tilfredse... Enten er det ikke i orden at finde andre alternativer ellers er det forkert at prøve selv.. Man kan ikke stille alle tilfredse, men nu er det nu engang VORES beslutning som familie at det ikke længere fungere... '

Og hvis nogle vil overtage er de hjertens velkomne..

• #15   11. jun 2012 Anna smiley årh nej dog, det lyder nu mere og mere som om de stakkels killinger ikke kan komme hurtigt nok ud af huset, fy da føj - jeg håber virkelig virkelig inderligt at du sørger for at det er gode, kærlige, erfarne og ikke mindst ansvarsbeviste mennesker du sender de stakkels uskyldige små ud til så der ikke sker grimme ting med dem eller bare ud til endnu en tåbe der vil sende dem videre og videre.
    For guds skyld få din missekat steril, hun fortjener det med de ejere hun har! Jeg kunne næsten sætte mig til at hyle over de babykatte du nu bare opgiver og fint at du er gravid, har børn og arbejde og passer hjem osv. men det gør ikke et menneske dummere end de i forvejen er, derfor kan man stadig tænke over hvad man har gang i - jeg har været gravid 3 gange og jeg havde ikke tabt hjernen.
    Jeg håber du får bedre overskud til dine børn som også er meget tidskrævende som alle mennesker ved. Jeg håber ALT det bedste for de stakkels mislinger,

• #16   11. jun 2012 Alt andet lige, så er det flot at du indser du ikke magter dem :o)

Synd jeg bor så langt væk, eller kunne jeg godt ha' taget dem hjem :o)

• #17   11. jun 2012 JK : Problemet e at missemor er død smiley

• #18   11. jun 2012 JK og det med mine børn behover du bestemt ikke bekymrer dig om... Det er netop pga dem at jeg har indset at jeg ikke har tiden til de små killinger..

• #19   11. jun 2012 Man kan da ikke gøre for at missemor dør smiley
    Syntes det er flot at du har givet de små en chance og prøver og ved hvor meget det kræver at have sådan nogle små misser!
    Ville ønske jeg boede tættere på så ville jeg gerne hjælpe med de små.

• #20   11. jun 2012 Synes godt nok det er en træls stemning der er herinde? smiley Og der er ingen grund til at dømme hvad der ER blevet gjort, men døm istedet hvad der bliver gjort. Det er jo tydeligt at Anna forsøger at gøre det der er bedst.
    Selvfølgelig begår alle fejl - mon ikke i også har gjort det? Der er ingen der ved hvordan tingene hænger sammen bag skærmen, så synes da det er lidt fjollet at hun skal have helvede for det :S

Anna: som mange andre, ville jeg også rigtig gerne hjælpe, hvis jeg ikke boet så langt væk. Men som der allerede er blevet nævnt, så prøv hittekilling, eller skrive på andre katte forummer. Jeg ved at www.kattegale.dk har mange med erfaring - også i Jylland, og flere der er engageret i netop sådanne sager, så prøv evt der.

Held og lykke!

• #22   11. jun 2012 Hvis den kommentar var hæftet på mig - hvilket det lader til at den var, så har du fuldkommen ret. Jeg har ikke læst andre tråde vedr. dette udover denne. Men, som jeg også mener jeg fik sagt i min tidligere kommentar, har jeg heller ikke behov for det. Vil ikke dømme på tidligere hændelser, valg eller udsagn. Hun beder om hjælp til den situation hun står i, og det mener jeg at hun skal have?
    Jeg går da ud fra at folk herinde vil det bedste for katte, burde man så ikke også forsøge at hjælpe kattene - ligemeget hvor de kommer fra? Vi kan sagtens blive enig om, at det, at få killinger er et stort valg der skal træffes med omhu, og at der er mange der gør det uden at tænke over konsekvenserne.
    Men Anna prøver da at finde en løsning, og rette op på fejlen istedet for bare at "skille sig af med dem". Det er en del mere end mange andre gør, og det synes jeg hun skulle støttes i. Du har lov til at have dine holdninger, men det er ingen grund til at være direkte uhøflig og dømmene over for andre? Man kan sagtens sige det pænt, eller lade helt vær med at sige noget hvis ikke man er i stand til det (:

• #23   11. jun 2012 Forstår godt meningen i det de andre skriver, men hvorfor skal der hakkes sådan ned på trådstater?.. forstår da godt at nogle af jer bliver sure over at man opgiver det ansvar man selv har valgt at ligge på skuldrene.. men ærligt talt er det vigtigste så ikke at trådstarter rent faktisk kan se at hun ikke har tiden og vil prøve at hjælpe killingerne?.. det er jo ikke ligefrem fordi hun kaster dem ud af vinduet og overlader dem til tilfældigheden, hun forsøger jo at finde nogen der kan tage sig af dem nu når hun ikke selv kan, det syntes jeg da er helt fint..
    men ja en anden gang så må man lige tænke forud, og se om man rent faktisk har den tid det kræver at klare diverse problemer der kan opstå med katte killinger.. (eller andre dyr for den sags skyld)..

• #24   11. jun 2012 Anna: Trist der så mange der kun er her for at hagle og kritisere. Håber du har fundet en løsning for de små mislinger. Har selv 8 stk så ved hvor hårdt det er når der også er en famillie der skal passes. ;0)

• #25   11. jun 2012 Jeg var en af den der gav rådet at finde en der kunne tage over nu hvor opgaven var blevet uoverskuelig, og tiden ikke var til killingerne.

Så jeg synes det er godt i har indset at det bedste er at finde en missemor eller madmor som har tid og erfaring med at opflaske.

Ja vi kan godt blive enige om at denne situation slet ikke skulle være nødvendig, katten skulle ikke have killinger, den skulle ikke have været lukket ud. Eller hvad det nu er der er sket. Men fakta er at som situationen nu er fortjener killingerne at være et sted hvor der bliver taget godt af dem, og det kræver tid og lysten til at gøre dette.

Anna E, har forhåbenligt lært noget, og hvis de skal have en kat mere, for den neutraliseret så man ikke lige pludselig står med killinger og en missemor der er væk igen.

• #26   11. jun 2012 Jeg har kontaktet hittekilling og de havde desværre ingen ledige "pladser" eller hvad man kalder det smiley Men vil prøve inde på kattegale i morgen smiley Og tak til jer der ikke barehagler mig ned smiley Som sagt er det ikke fordi vi ikke kan lide de små hårbolde.. Men synes bare ikke de er tjent med at vi ikke har tiden til dem så længe de kræver så meget - desværre smiley

• #28   11. jun 2012 Hvis du synes folk herinde er stride, så tror jeg du skal holde dig væk fra kattegale, for tonen er bestemt ikke bedre !

Er det ikke muligt at finde en løsning med transporten, der er jo nogen som har meldt sig herinde, det er bare det med at få dem til Fyn?

Jeg ville gerne hjælpe, men har desværre ikke muligheden..

• #29   11. jun 2012 Har på ingen måder ondt af dig men de stakkels dyr!!! Nærrighed eller dovenskab eller begge gør at de stakkels killinger nu bliver kastebolde... Bliver så harm over folk som dig der bare slækker på dine dyr for så at kaste problemet videre! Uf enig med lotte!

• #30   11. jun 2012 Camilla - Kattegale er da ikke så slemt? Jeg har været derinde i noget tid (dog med mellem rum efter jeg ikke var på i et halvt år) og blev overrasket over tonen herinde? Jeg har da også fået nogle rap over nallerne på Kattegale, men tonen som en helhed synes jeg ikke fejlet noget.

Samtidig synes jeg også at det efterhånden er ligemeget hvilket forum man er inde på, der er rigtig mange som har en hård tone, og får sagt nogle barske ting når det handler om deres dyr - hvilket er helt forståeligt, det er jo vores børn! Men synes ikke man skal holde sig fra at skrive sådanne steder bare fordi man er bange for at blive sat på plads (:

• #32   12. jun 2012 Det er ikke nemt at begå sig -. får man ikke ret er det tonen - selvfølgelig de andres - der er noget galt med.

Jeg er for længst holdt op med at lade mig påvirke at folks beslutninger -. de kan gøre som de selv syntes er rigtig - om jeg vil ha' ondt i maven over det, nix ...

Iøvrigt har killingerne nu en alder de selv kan begynde at spise - så ...

• #33   12. jun 2012 Hvis bare de kunne komme til fyn der kan jeg garanter at de ikke bliver kastebolde!
    Og der vil blive taget hånd om dem vi har haft en del flaskekillinger igennem mit arbejde ( på et dyrehospital ) og har prøvet at flaske en fra hun var 1 døgn gammel Pyha man var træt til sidst men hun er idag 3 år og er stadig hos os smiley

håber du finder på noget til de små held og lykke hvertfald smiley

• #34   12. jun 2012 Anna : ring lige til Bente fra hittekilling tlf.86847343 Har pt ikke plads, men har når de kan spise selv

• #36   12. jun 2012 Hvis... Anne beholder dem til de kan spise selv og hittekilling.dk derefter overtager dem, bliver de IKKE kastebold.
    De bliver da i plejefamilien til de er min. 12 uger. Hvorefter de neutraliseres, vac. og øretatoveres, først derefter findes der nye hjem til dem.
    De kommer ikke tilbage til ejerfamilien hvis de først er kommet under hittekillling.dk. Det er ikke et sted hvor man lige kan få passet sine killinger

• #38   12. jun 2012 Hej:)
    Jeg har en kat der kun har 1 killing, så jeg kan sagtens ta dem, derudover er jeg hjemmegående, - så har masser af tid:)
    Jeg bor i 9610 Nørager:)
    Du kan sende en privat besked og så kan jeg sende mit nr:)

• #39   13. jun 2012 Fandt du en ammekat til de små?

Kommentér på:
Søger ammekat eller nogen der vil flaske killinger op

Annonce