{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Sår på dievorterne {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige kloge mennesker..

Mine to staldkatte har fået killinger med en uges mellemrum. (dvs. det rent faktisk er naboens kat der har smidt killinger hos mig, som nu selv har fået killinger)

De to små pus fik 5 killinger hver. Jeg har så valgt at vise ansvar og tage disse mange katte ind i mit sadelrum, og hjælpe de kære små til bedre kår. det første kuld er fra 31/5 og andet er ca. en uge yngre.

Da der er så mange killinger valgte vi i første omgang at aflive 4 killinger (to fra hvert kuld, de mindste)

begge hunkatte har fået ormekur, og er blevet sat på det bedste foder en staldkat kunne drømme om.

Altså jeg har taget ansvaret for disse halv vilde katte. (der i øvrigt er blevet helt tamme den sidste uge.)

Den ene af mødrene har været så uheldig at en af killingerne har bidt hendes ene dievorte, og hun har derfor meget ondt og vil ikke lade killingerne die på den ene, hvilket betyder den er helt hævet/fyldt
Jeg har smurt med creme med lindrende og beroligende virkning der fremmer helingsprocessen.
Er der noget ekstra jeg kan/skal gøre for at afhjælpe det lille pus?

Jeg har fri fra arbejde torsdag fredag, og hun VIL komme med til dyrlægen hvis det er nødvendigt.

(obs. 3 måske 4 af de tlbageværende 6 killinger er allerede afsat til gode hjem, hvor de vil blive neutraliseret og passet godt.!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på dievorterne
Kommentér på:
Sår på dievorterne

Annonce