{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Opflaskning /Afvænning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Nogle af jer kan sikkert huske os - Mille mormis som fødte død killing og først ugen efter fødte 1 killing - hvorefter vi adopterede 2 ekstra børn??

Link til interesserede her:
http://www.kattegalleri.dk/forum/avl/97349-foedsel_er_gaaet_helt_i_staa

Well - de hersens 2 små drengebørn som vi adopterede har jeg måtte give supplement i sutteflaske. Mille havde desværre kun 1 pat med mælk, og der løb ikke mælk til de andre patter selvom de små gjorde deres for at patte.

Nu er plejebørnene 7 uger gamle, og de stortrives. Søstermis (Milles egen killing) nyder at have legekammerater og de har meget glæde af hinanden.

Mit problem er, at den ene killing simpelthen ikke er begyndt at spise selv. Han er som sagt 7 uger i dag, og det eneste han har villet spise er råt kød og chips (ja, jeg har prøvet lidt forskelligt for at prøve at stimulere hans ædetrang - nu er det jo ikke fordi jeg fodrer ham med disse ting smiley

Han får mælk af mig 3 gange om dagen - 40ml ad gangen. Og han SKRIGER hvis jeg skulle finde på at være lidt for længe om det, eller hvis han kun får 20ml... det er direkte hjertesskærende at høre på...

Jeg har også prøvet at give ham det i en skål - for vand har jeg set ham drikke - men det er bare ikke godt nok til den lille herre, og han fortsætter sit skrigeri indtil han får det i sutteflasken.

What to do? Skal jeg føje ham en uges tid eller 2 endnu og fortsætte med at give ham sutteflaske? Skal jeg sulte ham lidt (og putte vat i ørene på mig selv) for på den måde at tvinge ham i madskålen?

Jeg har ikke haft flaskebørn før og håber at der er nogle herinde som kan komme med et par gode råd til os smiley

Mange hilsner
Linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opflaskning /Afvænning
Kommentér på:
Opflaskning /Afvænning

Annonce