{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Missemor græder :'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

I dag har min kat Maggie mistet sine killlinger, som kom 9 - 10 dage for tidligt og hun nåede at have to i et døgns tid, så hun ved jo godt hun havde dem smiley Nu går hun jo rundt og kalder og græder og det skærer mig i hjertet at høre hende så ked smiley Hvor længe plejer det at tage, inden de falder til ro igen ovenpå sådan en omgang ? Jeg har nemlig ikke prøvet det før, heldigvis da smiley

Håber nogen kan svare mig og tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Missemor græder :'(
  • #2   13. jul 2012 Hvor bor du henne i landet???

  • #3   13. jul 2012 Yvonne bor ved Bramming smiley søde Yvonne det gør mig så ondt smiley sys os du skal få fat i nogen killinger til Maggie


  • #4   13. jul 2012 Okay...er det okay hvis det er hittekillinger??

    kender et internat der nogle gange får alt for små killinger leveret til døren. Jeg ved ikke om de har nogle nu, men jeg kan forhøre mig, hvis det kunne have interesse???


  • #6   13. jul 2012 Ellers tak, venner smiley Men jeg tør simpelthen ikke tage hittekillinger ind, med alt det uheld vi har haft de sidste mdr. Tænk hvis det værste skulle ske, at vi får sygdom med ind ? Vi skylder dyrlægen ca. 12.000, - kr. for de sidste 2 mdr. Det er inkl. operationen af Ariel, som kostede 6500, - kr. Resten er bare uheld, så nej tør simpelthen bare ikke mere smiley 13 katte og den ene killing der har overlevet af Frida's, hvis de bliver smittet med noget...... Nej tør ikke smiley

  • #7   13. jul 2012 Okay, så lader jeg være smiley

  • #9   14. jul 2012 Når en killing dør, er det best at lade den ligge i fødekassen, til den er blevet helt kold og stiv, for så mister mormis interessen for den og skubber den selv til side.
    Fjerner man den, mens den er varm, vil hun kalde og lede efter den.

    Ellers har jeg selv et par gange uden efterfølgende problemer taget helt små moderløse killinger ind i mit opdræt til en hunkat med killinger.
    Må lige tilføje, at mine egne katte har været sunde og raske og optimalt vaccinerede.


  • #10   14. jul 2012 Ja det hele her på det sidste har været rigtig træls herhjemme, men sådan skal det åbenbart være lige nu smiley

    Mega smiley Vores katte er også sunde og raske og fuldt vaccineret, så der skulle ikke være noget der. Men de problemer vi har haft, skyldes stress, fordi vi først fik de to norske skovkatte og så en ny hun killing og lidt efter en ny han killing smiley Det gav åbenbart lidt for meget stress. Så tør bare ikke tage mere ind lige nu og måske give dem årsag til endnu mere stress. Jeg ved også godt det der med at killingen som fik fred nede hos dyrlægen måske skulle have været med hjem til den blev kold, men tænkte jeg ikke lige på igår. Var bare så ked, du ved smiley Men det går meget bedre med missemor i dag, så det skal nok gå smiley


Kommentér på:
Missemor græder :'(

Annonce