Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hævet under hele maven?? HJÆLP Min hun kat er lige kommet af med sin sidste killing og i dag er hun meget hævet ved alle hendes bryster og man kan se ...
Avl
Oprettet:
29. aug 2006
Visninger:
454
Gianna's killinger 2 det hele er noget L*** og jeg har det bare så skidt. kl. 8 i morges begyndte hendes veer igen og kl. 9.20 kom er endnu ...
Avl
Oprettet:
28. aug 2006
Visninger:
794
Drægtig hvordan kan man se det Hej Kattegalleri vi har hentet fister nede ved hendes gamle familie og hun har haft killinger før og da vi hentede he...
Avl
Oprettet:
24. aug 2006
Visninger:
534
Giannas killing :'( ja, som nogle af jer læste i morges så gik min lille prinsesses vand kl. 5 og kl. 11.45 kom der endelig veer. Hun fødte...
Avl
Oprettet:
24. aug 2006
Visninger:
492
ang. løbetid Jeg er førstegangs katteejer, og har lige nogle spørgsmål. Hvornår kommer en kat ca i løbetid? Hvornår er mest fo...
Avl
Oprettet:
24. aug 2006
Visninger:
1.004
løbetid hej. Jeg har en norsk skovkat, som vi på et tidspunkt gerne vil have parret, men i øjeblikket får hun p-piller, så hvor...
Avl
Oprettet:
21. aug 2006
Visninger:
370
Så føder Miss Cleo... endelig føder hun, har ikke set efter endnu hvor mange der er kommet, men kunne lige se en...hun har valgt at føde i en...
Avl
Oprettet:
20. aug 2006
Visninger:
756
Ammekilling Da vores dejlige kat Sally i dag har født blev det kun til 1 killing. Vi syntes det er synd for killingen den skal voks...
Avl
Oprettet:
17. aug 2006
Visninger:
727
Min Anubis venter sig... - Og ifølge dyrlægen skulle der komme tre killinger. Min egen Lion Heart er faren. Weee, så det bliver spænde...
Avl
Oprettet:
13. aug 2006
Visninger:
604
Parring af Nulle.. Hej.. Jeg har en skøn og dejlig mis, som jeg godt kunne tænke mig at få killinger fra. Det eneste jeg så lige mangler...
Avl
Oprettet:
13. aug 2006
Visninger:
374
Så er Silke i fødsel Så har Silke ind til videre fået 3 killinger men tror ikk hun er færdig endnu.. Sorte render også rundt med hendes fir...
Avl
Oprettet:
8. aug 2006
Visninger:
810
Manglende stambogsnumre....MCO Min lille Garfield har tyske forældre. Begge forældre har stamtavler i Katzenverein e.v Leverkusen. Og nu er jeg stø...
Avl
Oprettet:
30. jul 2006
Visninger:
872
Så føder vi... Ja så er Chira igang hun begyndte at få press veer for ca 20 min siden... Jeg skal ned til hende igen med skal nok opda...
Avl
Oprettet:
28. jul 2006
Visninger:
1.023
for lille?? min kat smukke vejer ca 1,5 kg men er næsten 3 år og en helt normal huskat... vi keder en der har en perser kat der ca ...
Avl
Oprettet:
27. jul 2006
Visninger:
469
storesøster og lillesøstre imellem?? Vi har en voksen hunkat (smutter) og tre små killinger.. De har sammen mor og far alle 4.. Nu er det så sådan, at de tr...
Avl
Oprettet:
26. jul 2006
Visninger:
566
killinger og spise selv Hvilken alder begynder killinger at spise selv? Hvilken mad skal man give dem? skal den opblødes eller noget?
Avl
Oprettet:
25. jul 2006
Visninger:
395
Perle & Wichapi = Killing/-er (igen)? Det er ihvertsfald ikke meningen! Af den grund er der bestilt tid til dyrlægen d. 15. august, så Wichapi kan blive...
Avl
Oprettet:
23. jul 2006
Visninger:
720
Første gang Jeg har aldrig prøvet at få killinger før og det var heller ikke meningen, men ppillerne virkede jo så åbenbart ikke......
Avl
Oprettet:
20. jul 2006
Visninger:
753
Jeg tror vandet er gået!!! Ja nu ser det ud til der endelig sker noget.. Jeg har lige været i bad og da jeg kom ned igen lå Chira under min trapp...
Avl
Oprettet:
20. jul 2006
Visninger:
795
Kære alle opdrættere, med stamnavne... - Efter at jeg i dag har fået mit stamnavn, <b>DK Azizam</b>, at vide (<i>(link fjernet) er jeg blevet nysgerrig på nog...
Avl
Oprettet:
19. jul 2006
Visninger:
1.458

Annonce