Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Når killinger sælges Jeg sad idag inde på DBA osv. og tjekkede priser, og lagde mærke til at der er en del der sælger deres killinger når de...
Avl
Oprettet:
11. okt 2006
Visninger:
1.102
P-Piller Hvornår Vores Pepzi, skal have p-piller, men hvornår skal man starte med at give dem, hun ammer stadig killingerne som er næste...
Avl
Oprettet:
10. okt 2006
Visninger:
376
Nedarvningsgangen af farver og mønstre Jeg har haft en del indlæg om denne slags her, men nu laver jeg et nyt igen, har nemlig endnu flere spørgsmål Det er...
Avl
Oprettet:
9. okt 2006
Visninger:
1.201
Søger avlshan Heii alle katteejere :) Min lille Cirkeline er langt om længe ved at komme i løbetid! Jeg har kigget og snakket lidt...
Avl
Oprettet:
6. okt 2006
Visninger:
1.028
Nuggi har født :D Så er det endelig sket!!! Natten til d. 1 oktober fødte Nuggi fem små velskabte killinger. Den første blev født kl ...
Avl
Oprettet:
2. okt 2006
Visninger:
498
Fertile MCO herrer u. tavle, meld jer! Hehe.. Ja, som overskiften siger kunne jeg godt tænke mig at se hvor mange fertile maine coon hanner vi har herinde ude...
Avl
Oprettet:
2. okt 2006
Visninger:
741
Hvide killinger?? Min frida er hvid med en grå streg mellem ørene. Jeg vil gerne se om jeg ka få hvide killinger men hvor stor er sandsyn...
Avl
Oprettet:
2. okt 2006
Visninger:
1.079
JUBII - Bedste Kuld!!! Synes lige jeg trænger til at dele min glæde.... Mit kuld, bestående af to røde/hvide hunner og en creme/hvid han - ...
Avl
Oprettet:
1. okt 2006
Visninger:
371
Anubis & Perle har født... - Men desværre døde begge Anubis´ killinger (hun fik to). Perle´s fire killinger overlevede, og har det godt! Perl...
Avl
Oprettet:
28. sep 2006
Visninger:
563
Hjælp! Hun afviser sine killinger ?? vores hunkat som har været væk er gravid.. hun har haft killinger før men hun blir træt af dem nå de er et vis antal u...
Avl
Oprettet:
28. sep 2006
Visninger:
733
MCO han - hvorhenne`? Vores venners hunmisser (ægte MCO) er kommet i løbetid og vi er ved at lede efter en lækker MCO hanmis til en bedækning...
Avl
Oprettet:
27. sep 2006
Visninger:
523
Vinterpause hos p-piller, hvornår?? Ja, jeg har jo May som blev et år d. 4. August, og hun er for tiden på p-piller fordi vi venter på at hun skal være gam...
Avl
Oprettet:
25. sep 2006
Visninger:
865
priser? hejsa er lidt grøn i faget, så kunne godt tænke mig at vide havd folk tager for en parring med en race kat med bog, ell...
Avl
Oprettet:
23. sep 2006
Visninger:
604
To RØDE HUNkatte!!!!! I dag var jeg så til dyrlægetjek med mine små tumlinger!!! Havde godt nok undret mig over at ikke alle havde fået dere...
Avl
Oprettet:
20. sep 2006
Visninger:
494
juhuuu Amidala´s har født Juhuu Amidala fik killinger sidst tirsdag og i morgen er de 1 uge gammel og de tager alle sammen godt på..tænk sig der ...
Avl
Oprettet:
18. sep 2006
Visninger:
336
Nuggis kommende killinger Hej. Jeg har en forespørgsel til jer, som i håbe ri kan hjælpe med. Nuggi skal jo have sine første killinger her i sl...
Avl
Oprettet:
9. sep 2006
Visninger:
773
Kat i løbetid.....igen... ...hmm vores hunkat kom jo i løbetid i februar og var så i løbetid til engang sidst i maj hvor det så stoppede. Nu e...
Avl
Oprettet:
4. sep 2006
Visninger:
661
Jubii, så har jeg fået mit stamnavn... DK Dalibro... Det er sammensat af vores navne og var mit førstevalg. Keder i jer må i da gerne kikke forbi min"midlert...
Avl
Oprettet:
31. aug 2006
Visninger:
711
Alv - & Navlebrok ? hvis nu jeg lader min hankat Mikkel gå under kniven og få hans navlebrok væk, så kan jeg da ikke avle på ham alligevel ...
Avl
Oprettet:
30. aug 2006
Visninger:
568
Stambogsføring af kat med navlebrok ? hej nu har jeg så modtaget papir fra den katteklub jeg har meldt mig ind i, men jeg kan da ikke stambogsføre min hankat...
Avl
Oprettet:
30. aug 2006
Visninger:
545

Annonce