Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Vedr. MODERMÆLKS ERSTATNING-HURTIGT! Hej Alle. Må lige starte med at sige: TUSIND tak for hjælpen i går... Var halt ude af den. For folk der ikke ved hva...
Avl
Oprettet:
14. jun 2006
Visninger:
882
MODERMÆLKS ERSTATNING-HURTIGT!! Vores hun-kat har haft flyttet meget rundt på vores 4 kattekillinger på 3 uger. Her i dag flyttede hun dem ned i gryfte...
Avl
Oprettet:
13. jun 2006
Visninger:
2.029
Hvordan får man et stamnavn? Ja, overskriften siger det vel... hvordan kan man få et stamnavn? Jeg kunne godt tænke mig et, da jeg tænker på at sta...
Avl
Oprettet:
12. jun 2006
Visninger:
1.127
Nala har født i dag... Ja så blev der 2 katte mere til familien... Noget af et chok for os alle da vi ikke har bemærket hun har været i løbe t...
Avl
Oprettet:
10. jun 2006
Visninger:
851
sorte skal have killinger Så er der ikk længere nogen tvivl, Sorte skal have killinger. Det er resultatet af en strejfer tur hun tog for noget ti...
Avl
Oprettet:
7. jun 2006
Visninger:
453
genetik- orientalsk foregin white jeg er blevet forelsket - i orientalere. jeg er solgt - såre simpelt. men har så et spørgsmål. man må ikke parre en for...
Avl
Oprettet:
7. jun 2006
Visninger:
487
Hvordan starter man et opdræt ? jah .. Hvordan gør man ? Har en drøm om selv på et tidspunkt at starte mit eget opdræt , og vil gerne vide noget om det...
Avl
Oprettet:
2. jun 2006
Visninger:
670
Tina M og andre farvekyndige ( smoke?) Nu må i på banen igen............. Jeg har kig på en yndig lille hanmis - han´s far er rød smoke m/hvid og opdrætter ...
Avl
Oprettet:
24. maj 2006
Visninger:
433
6 Ny fødte killinger :-0 Så har emse vores sidst ankommende kat som ikke er oprettet endnu fået 6 nye bitte små killinger... Troede det stopp...
Avl
Oprettet:
19. maj 2006
Visninger:
911
Gianna er blevet parret HURRAH..nu er det endelig lykkes, min lille Gianna er parret og jeg skal forhåbentlig have mit første kul Birma killing...
Avl
Oprettet:
18. maj 2006
Visninger:
520
"linieavl" jeg har egentligt tit undret mig over hvorfor at det er tilladt at lave "indavl" på katte, jeg troede egentligt lidt at...
Avl
Oprettet:
14. maj 2006
Visninger:
1.403
Hankat søges nu til parring. Ja hankat søges nu til parring af vores meget liderlige hunkat, i nordsjælland, gerne i nærheden af helsingør. Tlf...
Avl
Oprettet:
14. maj 2006
Visninger:
1.590
STAMNAVN - KASTBJERG Hej alle :o) Så fik jeg lige mit stamnavn i går, det tog max. 3 uger, så det var jo bare hurtigt. Det blev mit 1....
Avl
Oprettet:
11. maj 2006
Visninger:
875
Familie til DK Majlunds Amanda... Amanda er en norsk skovkat fra Bæklund ved astrup - Nordjylland. Jeg søger familie til hende.. mest for bare at se hva...
Avl
Oprettet:
9. maj 2006
Visninger:
363
Er hun blevet for gammel? Hej.. Jeg ville helt vildt gerne have at min kat skal have lov til at blive mor igen, da det gik rigtig godt første gan...
Avl
Oprettet:
8. maj 2006
Visninger:
714
nogen der snart skal ha killinger, har 3 hun katte to af dem skal måske føde i næste uge ;P ( lille mis, Mille og yvonne. ) ¨ flere??
Avl
Oprettet:
5. maj 2006
Visninger:
1.008
Maja føder nu... Det har været en laaang nat inat.... Maja begyndte at opfører sig meget mærkeligt ved 3 tiden i nat. Hun har bare miauv...
Avl
Oprettet:
5. maj 2006
Visninger:
532
Gianna er til parring! Nåh, for 3 gang nu er min lille Gianna til parring.....så jeg krydser finger! De siger jo 3 gang er lykkens gang og det...
Avl
Oprettet:
3. maj 2006
Visninger:
542
Store lyserøde dievorter = drægtighed? Min Perle blev af min Wichapi parret d. 28. marts, og nu er hendes dievorter vokset lidt. De kan også se lidt skællede...
Avl
Oprettet:
1. maj 2006
Visninger:
1.193
Cassie har født... Øv, jeg var selvfølgelig ikke hjemme, og hun fik presset sig ind under sengen og fødte der... men det var alligevel en ...
Avl
Oprettet:
28. apr 2006
Visninger:
425

Annonce