{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der snart skal ha killinger,
  • #1   5. maj 2006 Min har lige fået.. hjælper du til med at stemme hende ind?? så kan du se dem smiley

  • #2   5. maj 2006 Jeg håber på at parringen er lykkes denne gang men det er kun ca 20 dage siden hun blev parret og sidst gik hun desværre tom... Men jeg tror ikke på noget før de er her!!!!

  • #3   5. maj 2006 Maja fødte idag 4 små killinger.... længe ventet.... smiley

  • #4   5. maj 2006 Vores Mille har været til scanning hos dyrlægen i dag for at se om hun er gravid, hvis hun er er det 110% sikkert at det er vores Hellig Birma Falcon der er far.

    Men der var ikke noget at se på scanningen, så vi skal komme tilbage om 14 dage og få foretaget en ny scanning.

    Hennes sidste løbetids periode var den 27/3-1/4 og hun har ikke været i løbetid siden, hvis hun ikke er blevet gravid mellem 27/3-1/4 ville hun ha' været i løbetid ca 3 uger efter og det har hun ikke været, så der er håb. Så vi håber på at om 14 dage at dyrlægen kan se liv i hennes mave. smiley


  • #5   6. maj 2006 Jeg hopper med på at vente killinger om et års tid.. smiley så skulle MB's Cabotine Rose gerne være drægitg.. ;)..

  • #6   6. maj 2006 Tina M > det er ikke på alle at man kan se dem efter 18 dage.

    Et er og se dem, et andet er at katten skal ligge forholdsvis rolig, da katten SKAL være vågen, og ligger den ikke rolig er det jo endnu sværere at holde scanneren på det rigtige sted.

    Jeg er godt klar over at det med de 3 uger efter første løbetid, men sådan er det i de fleste tilfælde, nu skrev også ca. Jeg er ikke dyrlæge, men har fået det advide at vores super dygtige dyrlæger som har omkring 25 års erfaring. ;o)


  • #7   6. maj 2006 vi har en der hedder darling hun skal om en uges tid..

  • #8   9. maj 2006 Nå vi gik tom igen igen hun gik i løb i går, så nu er det slut.. Jeg havde besluttet mig for at det var sidste forsøg... Men jeg regner med at få et kuld senere på året mellem Frida og Elmer...

Kommentér på:
nogen der snart skal ha killinger,

Annonce