{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Nogen der har disse kradsetræer? {{forumTopicSubject}}

Da vi snart skal flytte i en større hytte, har vi besluttet at vores misser skal have et kæmpe kradsetræ.

Så fandt jeg denne hjemmeside på nettet:
http://www.cen-maine-coon.dk/3618554

Umiddelbart lyder det meget billigt og det er heller ikke så dyrt at få leveret. Er der nogen af Jer der har prøvet at købe nogle af disse kradsetræer hos denne forhandler??

Kom gerne med forslag til hvilke træer I synes er gode smiley

Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har disse kradsetræer?
  • #1   1. apr 2011 Jeg har cen002.
    Det er misserne meget glade for.
    Gode store huler/huse, og store platforme som de kan ligge på smiley


  • #2   1. apr 2011 Ja jeg har et af dem, men du skal vide at stof og reb er meget tyndt og går hurtigt i stykker. Jeg kan se meget tydelig forskel på de billige og de lidt dyrere. Jeg er kommet frem til at jeg hellere vil give lidt ekstra end se på itu revet stof og reb, det ser ikke så pænt ud.

  • #3   1. apr 2011 jeg har cen 0003 og jeg er rigtig glad for det....
    og de er bare rigtig flinke, jeg hentede så selv der ude da jeg bor i nærheden.
    mine misser synes det er alle tiders, og jeg synes nu de er lig så gode som dem der er dyrer.


  • #5   1. apr 2011 Har slettet mit indlæg for oven, da jeg ikke var sikker på om jeg måtte linke direkte til salgs siden , så har ændret linket til bare et billede af træet. teksten er det samme.

    --------------------------------------------------------------------------------------

    Er enig med Marianne N

    Kommer nok også an på hvor mange katte du har .
    Her hjemme vi de ikke holde mere end et ½ år .
    Så her er vi nød til lidt dyre men bedre kvalitet som pet fun eller kirstins .
    Har lige selv købt det her igår til missene.

    http://www.kratzbaeume.de/images/product_images/info_images/309_0.JPG




  • #6   2. apr 2011 Jeg har selv kigget på krædsetræer det sidste halve år. da vores efterhånden var så grim og slidt.
    http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts/large/127279
    Vi købte det i juni 2007 og det knækkede i januar. stoffet var helt i stykker og vi har måtte skifte 5 stammer i de 3½år

    Jeg har været ude og se på cen006 of syntes stammer er endnu mere spinkel end den model vi havde. jeg valgte af mange gode råd at give lidt mere for vores nye krædsetræ og købte en hos petfun.de stammerne på disse træer er af masiv træ og alt stof er 100%bomuld og kan tages af og vaskes, samt tørretumbles


  • #7   2. apr 2011 Tak for svarerne alle sammen.
    Jeg har to misser og de er ikke sådan overvoldelige ved ting, så jeg tror jeg prøver at tage chancen og købe et af dem smiley Skal lige overveje lidt mere hvilket et det skal være... Har overvjet CEN 003 eller 005
    Misserne bliver så glade når de får et kæmpe hus at tumle rundt i smiley


  • #8   2. apr 2011 Kan se du har husmisser så burde det være stabilt nok:) Jeg har cen 0005 og det har jeg haft i godt et år nu vi har mco så det er nogle store misser. Det skal samles helt med stiger osv ellers er det ikke stabilt nok. vi har brugt stiger til andre formål så vores står ikkke helt så stabilt som det nok kunne. Men vores 8,5 kg kat holder den til så held og lykke:)

  • #9   2. apr 2011 Okay, så burde det kunne gå. Vores misser vejer i snit 5,5 kg nu, og selvom de vokser lidt endnu, så burde det kunne gå smiley Det der med at samle dyret.... Det må manden stå for smiley

Kommentér på:
Nogen der har disse kradsetræer?

Annonce