Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
WEEEEE, jeg har fået mit stamnavn!!!!! Jeg har lige modtaget en stor konvolut fra Felis Danica, hvori der lå et stykke tykt papir - næsten pap - hvorpå der st...
Avl
Oprettet:
19. jul 2006
Visninger:
750
test af avlskatte. Må jeg høre jeres erfaringer med test for HCM og HD. Jeg er interesseret i at lave nogle sunde killinger med et godt he...
Avl
Oprettet:
18. jul 2006
Visninger:
1.508
Overvejer I stamnavn til jeres opdræt? Spar tid, og find ud af om det er ledigt her, før I ansøger: http://www.fifeweb.org/wp/catnames/cattery.asp *SSS* ...
Avl
Oprettet:
17. jul 2006
Visninger:
658
* Jeg har ansøgt om stamnavn - igen! * Første gang jeg søgte, for noget tid siden, fik jeg svar tilbage om at ingen af de fem forslag duede, fordi andre havde...
Avl
Oprettet:
15. jul 2006
Visninger:
887
Gravid eller ej.. Min kat er gravid.. eller det er jeg næsten sikker på. meen nu viser hun lidt hormonforstyrelser. Altså en lille løb...
Avl
Oprettet:
12. jul 2006
Visninger:
816
spørgsmål ang. fødsel Ja som i nok ved er min Chira høj gravid, hun har den sidste time gået rundt og små pivet lidt og vsaket sig meget bag ...
Avl
Oprettet:
11. jul 2006
Visninger:
598
ønske om killinger,,, når lille meoi bliver en voksen dame vil jeg meget gerne ha et kuld killinger på hende.... jeg har besluttet det skal ...
Avl
Oprettet:
7. jul 2006
Visninger:
509
Hvornår får killingerne øjne ? Ja hvornår gør de det ? Mine små killinger er nu 3 dage gamle og har endnu ikke fået øjne..
Avl
Oprettet:
4. jul 2006
Visninger:
895
Hvad får hankatteejeren for an parring ? Hej.. Vi overvejer for tiden om vi skal lade vores opdrater, bruge vores han kat til avl (Ægte Maine coon), inden vi k...
Avl
Oprettet:
2. jul 2006
Visninger:
485
Hjælp er min kat gravid?? Ja jeg tør snart ikke håbe på det længere, nu har hun snydt mig 3 gange, så selvom jeg tror hun er det ja så er jeg ikk...
Avl
Oprettet:
29. jun 2006
Visninger:
2.589
Anastacia fik en lidt svær fødsel Puha... Anastacia har født i dag, men den første killing vendte forkert og døde... Den blev kvalt - og stakkels Anasta...
Avl
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
558
Er min hunkat gravid?!? Jeg er lidt i tvivl om, jeg med sikkerhed kan sige at min hunkat er gravid.. Jeg håber det lidt... Jeg ved at min hanka...
Avl
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
1.397
opdate på hjælp: Hun har født nu :) Og det har hun gjort i dejlig ro.. Den stolte mor ligger med sine to smukke røde hankillinger i skabet *SS*
Avl
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
559
Hurtig hjælp please ... Må hunkatten godt bløde inden en fødsel? Bambi bløder ret meget fra skeden, har prøvet at ringe til dyrlægen men der e...
Avl
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
1.012
Valg af hankat. Jeg er helt ny på sitet, og har endnu ikke fået oprettet mine 3 MCO misser, men det kommer en af dagene. Jeg har haft ...
Avl
Oprettet:
25. jun 2006
Visninger:
957
Så har jane født I dag kl. 13.45 gik veerne igang og da kl. var 16.20 kom den sidste ud af 5 killinger til verden. Jeg har sat den alle...
Avl
Oprettet:
22. jun 2006
Visninger:
312
killingerne bevæger sig i maven på den kat jeg passer.. Vi ved ikke hvornår hun blev parret, men det er omkring 7-9 uger siden.. Katten er ekst...
Avl
Oprettet:
22. jun 2006
Visninger:
1.157
Gianna til parring IGEN!!!! Ja, som nogle af jer godt ved har jeg haft min lille birma pige til avl tre gange siden April med intet resultat. sidst...
Avl
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
483
Så modtog jeg endelig mit stamnavn.. : Nu kan jeg så fortælle jeg er blevet den heldige ejer af DK Shakina, som betyder Beuatyfull One på Afrikansk.. :) Så je...
Avl
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
430
parring - norsk skovkat Jeg har en snart 3 årige hunkat som er en norsk skovkat. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få killinger på hende men m...
Avl
Oprettet:
16. jun 2006
Visninger:
3.594

Annonce