Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
WEEEEE, jeg har fået mit stamnavn!!!!!
Jeg har lige modtaget en stor konvolut fra Felis Danica, hvori der lå et stykke tykt papir - næsten pap - hvorpå der st...
Avl |
Oprettet:
19. jul 2006
Visninger:
750
|
test af avlskatte.
Må jeg høre jeres erfaringer med test for HCM og HD. Jeg er interesseret i at lave nogle sunde killinger med et godt he...
Avl |
Oprettet:
18. jul 2006
Visninger:
1.508
|
Overvejer I stamnavn til jeres opdræt?
Spar tid, og find ud af om det er ledigt her, før I ansøger: http://www.fifeweb.org/wp/catnames/cattery.asp *SSS*
...
Avl |
Oprettet:
17. jul 2006
Visninger:
658
|
* Jeg har ansøgt om stamnavn - igen! *
Første gang jeg søgte, for noget tid siden, fik jeg svar tilbage om at ingen af de fem forslag duede, fordi andre havde...
Avl |
Oprettet:
15. jul 2006
Visninger:
887
|
Gravid eller ej..
Min kat er gravid.. eller det er jeg næsten sikker på.
meen nu viser hun lidt hormonforstyrelser. Altså en lille løb...
Avl |
Oprettet:
12. jul 2006
Visninger:
816
|
spørgsmål ang. fødsel
Ja som i nok ved er min Chira høj gravid, hun har den sidste time gået rundt og små pivet lidt og vsaket sig meget bag ...
Avl |
Oprettet:
11. jul 2006
Visninger:
598
|
ønske om killinger,,,
når lille meoi bliver en voksen dame vil jeg meget gerne ha et kuld killinger på hende....
jeg har besluttet det skal ...
Avl |
Oprettet:
7. jul 2006
Visninger:
509
|
|
|
Hvornår får killingerne øjne ?
Ja hvornår gør de det ? Mine små killinger er nu 3 dage gamle og har endnu ikke fået øjne..
Avl |
Oprettet:
4. jul 2006
Visninger:
895
|
Hvad får hankatteejeren for an parring ?
Hej..
Vi overvejer for tiden om vi skal lade vores opdrater, bruge vores han kat til avl (Ægte Maine coon), inden vi k...
Avl |
Oprettet:
2. jul 2006
Visninger:
485
|
Hjælp er min kat gravid??
Ja jeg tør snart ikke håbe på det længere, nu har hun snydt mig 3 gange, så selvom jeg tror hun er det ja så er jeg ikk...
Avl |
Oprettet:
29. jun 2006
Visninger:
2.589
|
Anastacia fik en lidt svær fødsel
Puha...
Anastacia har født i dag, men den første killing vendte forkert og døde... Den blev kvalt - og stakkels Anasta...
Avl |
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
558
|
Er min hunkat gravid?!?
Jeg er lidt i tvivl om, jeg med sikkerhed kan sige at min hunkat er gravid.. Jeg håber det lidt... Jeg ved at min hanka...
Avl |
Oprettet:
28. jun 2006
Visninger:
1.397
|
opdate på hjælp: Hun har født nu :)
Og det har hun gjort i dejlig ro.. Den stolte mor ligger med sine to smukke røde hankillinger i skabet *SS*
Avl |
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
559
|
|
|
Hurtig hjælp please ...
Må hunkatten godt bløde inden en fødsel?
Bambi bløder ret meget fra skeden, har prøvet at ringe til dyrlægen men der e...
Avl |
Oprettet:
27. jun 2006
Visninger:
1.012
|
Valg af hankat.
Jeg er helt ny på sitet, og har endnu ikke fået oprettet mine 3 MCO misser, men det kommer en af dagene.
Jeg har haft ...
Avl |
Oprettet:
25. jun 2006
Visninger:
957
|
Så har jane født
I dag kl. 13.45 gik veerne igang og da kl. var 16.20 kom den sidste ud af 5 killinger til verden.
Jeg har sat den alle...
Avl |
Oprettet:
22. jun 2006
Visninger:
312
|
killingerne bevæger sig
i maven på den kat jeg passer.. Vi ved ikke hvornår hun blev parret, men det er omkring 7-9 uger siden.. Katten er ekst...
Avl |
Oprettet:
22. jun 2006
Visninger:
1.157
|
Gianna til parring IGEN!!!!
Ja, som nogle af jer godt ved har jeg haft min lille birma pige til avl tre gange siden April med intet resultat. sidst...
Avl |
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
483
|
Så modtog jeg endelig mit stamnavn.. :
Nu kan jeg så fortælle jeg er blevet den heldige ejer af DK Shakina, som betyder Beuatyfull One på Afrikansk.. :) Så je...
Avl |
Oprettet:
21. jun 2006
Visninger:
430
|
parring - norsk skovkat
Jeg har en snart 3 årige hunkat som er en norsk skovkat. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få killinger på hende men m...
Avl |
Oprettet:
16. jun 2006
Visninger:
3.594
|