{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Nuggis kommende killinger {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en forespørgsel til jer, som i håbe ri kan hjælpe med.
Nuggi skal jo have sine første killinger her i slutningen af denne måned. Vi kender ikke antallet af killinger eller deres køn endnu, men hvad kan man forlange i pris for dem? Jeg havde tænkt imellem 200-500kr.
Det skal lige siges at vi ikke ved hvem der er faderen til hendes killinger, da vi ikke så andet en en busk der bevægede sig ude i haven da det skete...
Hilsen Achena


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nuggis kommende killinger
  • #1   9. sep 2006 ja, men folk gider jo alligevel aldrig at betale høje priser for en alm. huskat som nuggi er...
    jeg har været ind eog søge, men synes bare at det er svært at vuderer, da mange giver huskatte væk...


  • #2   9. sep 2006 Jeg solgte mine killinger for 200 kr. stk... de var vokset op med Royal Canin foder, og havde fået ormekur... køber fik også et lille stk. legetøj med.

    Hvis du sætter en pris, der er lidt højere, kan man bedre regne med at købere er seriøse...

    Folk der bare giver killinger væk til hvem der nu dukker op kommer muligvis nemmere af med killingerne... men syntes selv man sover roligere når man ved at de små pus man har haft rendende mellem fødderne i 12 uger, er kommet ud til gode hjem... smiley


  • #3   9. sep 2006 oO(Julie)Oo: det er også grunden til at jeg vil sælge killingerne (minus en jeg selv beholder) da jeg mener folk passer bedre på hvad de køber... så betyder det mere hvis man har investeret i et kæledyr...
    jeg glæder mig til de små kommer i slutningen af denne måned:) fandt lige 2 killinge billeder af nuggi som jeg har lagt herind, hun var den sødeste lille mis..:)
    jeg er spændt på hvordan killingerne ser ud, da jeg ikke ved om faderen er en race kat eller en ganske alm. huskat...


  • #4   9. sep 2006 Jeg har sat prisen på mine killinger til 400kr så er de også tjekket igennem af en dyrlæge, har fået 3 ormekure og er vokset op på Royal Canin baby cat foder og der medfølger en cd med billeder fra de blev født til de er 12 uger.

  • #5   10. sep 2006 -Man skal også passe på med at give dem væk.. Først og fremmest lad være med at sælge killingerne til nogle som ikke virker reele.... Ellers sæt en pris for dem, så det mest er reele købere der henvender sig til... Men hvis køberen ikke virker reel når han kommer og kigger på katten, så lad være med at sælg missen til ham.. Du har ret til at sige at det ikke bliver til noget alligevel..


  • #6   10. sep 2006 Jeg vil give Bettina ret, lad være med at give dem væk. Det er i mine øjne vigtigt at højne huskattes status her i landet. Hvis man ikke vil give en pris på mindst 200 kr, ja så er interessen nok ikke så stor alligevel.
    MEN man skal være opmærksom på, at ifølge købeloven har man ikke lov til at avartere noget til salg og så afvise køber.
    Brug istedet en sætning som "søger nye adoptivforældre eller lignende", så kommer man ikke i klemme, hvis man ikke synes om dem der henvender sig.


  • #7   11. sep 2006 Må jeg ikke foreslå dig at ofre lidt på killingerne inden de får lov at flytte - og så skal du selvfølgelig forlange en pris der svarer til dine udgifter smiley

    Jeg forlanger f.eks. 1400,- kr. for mine huskillinger - de er neutraliserde, vaccinerede, mærkede og registrerede. Der er flere grunde til at jeg vælger at gøre det på den måde. Bl.a er min filosofi, at hvis ikke folk vil betale for en kat, hvor disse ting er ordnet - ja, så havde de nok slet ikke tænkt sig at ofre penge på det fra starten smiley


Kommentér på:
Nuggis kommende killinger

Annonce