{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Vinterpause hos p-piller, hvornår?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo May som blev et år d. 4. August, og hun er for tiden på p-piller fordi vi venter på at hun skal være gammel nok til at få et kuld killinger, det Regner jeg med at hun er til foråret. Og jeg vil gerne have hende parret så tidligt som på året fx. februar-april. Mea fik killinger i august, og der forsøgte jeg altså at få hende parret allerede i marts første gang.. Så jeg vil gerne fange May's første løbetid om foråret og så starte ca der :o) Og så har jeg hørt at der er nogle der holder p-pille pause hos deres katte om vinteren, det vil jeg også rigtig gerne gøre, for så er der forhåbentlig alle skadelige stoffer/bivirkninger ude af kroppen på hende til foråret..

Mit spørgsmål er så, hvornår skal/kan begynde at holde den pause med pillerne? Det skal så lige siges at hun er indekat (bor på 3. sal) og især synes jeg at det måske er lidt svært at vurderer i år, da vejret er ret gaga ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterpause hos p-piller, hvornår??
  • #1   25. sep 2006 Det hedder sig, at katte løber mindre ofte om vinteren - mine katte løber lige ofte hele året rundt.
    Har May været i løb? er hun på p-piller nu? Jeg ville tage p-pillerne fra hende snart og parre hende i den anden løbetid - hun er gammel nok.

• #2   25. sep 2006 korat - hun har været i løb, og er på piller.. Og hun virker ikke gammel nok psykisk faktisk, stadig meget goofy og noget killinge agtig i opførsel og bevægelser..

Hehe, og så passer det mig bedre i den varme periode, da jeg så har en udestue der kan udvide den plads jeg har i min lejlighed :o)

• #3   25. sep 2006 det med killinge opførsel kan jo være fordi hun stadig bor hjemme hos hendes mooar, nu jeg tænker efter.. sammenligner jo mest bare med hvordan Mea var i den alder (Mea er mor til May)

Kommentér på:
Vinterpause hos p-piller, hvornår??

Annonce