{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Telepati - nogle der har prøvet det? {{forumTopicSubject}}


Ja er der nogle der har afprøvet sådan noget telepati via et billede på nogen dyr?

Jeg har fået anbefalet hende her til min hest : http://michellegarnier.dk/

Man skal sende et billede af hele dyret og man må max stille 5 spørgsmål og hun vil kun vide alder, race og dyrets navn.

Hun tager kun 200 kr for det, hvilket er ret billigt da flere tager ca 800 kr for det samme...

Er da selvfølgelig en smule skeptisk, men vil faktisk gerne ofre små 200 kr hvis der er en chance for at jeg kan få at vide hvorfor min hest ser så mange spøgelser.

Fik fjernhealet en hankat i torsdags og i dag er han en helt anden kat!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati - nogle der har prøvet det?
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   1. sep 2012 Hvis hun også kan fjerne ånderne i boksen og lukke af, så der ikke kan komme flere ånder ind i boksen, så ville det være det bedste. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   1. sep 2012 Glemte lige at sige, at efter hun har lukke af i boksen, så tager hun bagefter de ånder der vil være i boksen op hvor de hører til, smiley

  • #4   1. sep 2012 Tja... det med fjernhealingen på min kat er jeg faktisk ret sikker på har virket.

    Min kat ligger pt og sover i min favn og har rendt legesyg rundt det meste af formiddagen, hvilket han ikke har gjort i mange måneder.

    Han plejer at ligge på ryglænet af en stol det meste af dagen, men han har ikke været oppe på den i dag endnu.




  • #5   1. sep 2012 Tja...der er mange ting her i verden som vi ikke aner fungerer, der er enda nogle der døjer med at forstå at universet er uendeligt...

    Jeg synes bare man skal være åben.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   1. sep 2012 Ja men sådan tråde om ånder og ligende, vil der altid være nogen der ikke tror på disse ting og det er også helt ok. smiley Men tror da TS godt ved det og det ikke lige er det TS vil med tråden, men have svar på spørgsmålet. smiley

    Så må man jo også acceptere det den anden vej. smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #7   1. sep 2012 Javel Hejzan smiley

  • #8   1. sep 2012 Jeg har ikke selv erfaring i fjernhealing på dyr, men jeg kender nogle stykker, der har haft stor glæde af en sådan behandling. Det "værste" der kan ske er at man mister nogle penge på at intet har ændret sig. 200 kr er jo ingen formue, når man tænker på hvad man ellers bruger af penge på sine dyr. I hvert fald er det ikke skadeligt for dyr.

    Om jeg tror på det eller ej, er for så vidt ligegyldigt, hvis det virker er det jo fint. Og i bund og grund er der mere mellem himmel og jord end vi tror.


  • #9   1. sep 2012 Puha. Har tit overvejet det. Men det er mange penge, især hvis det bare er fup.
    For jeg ville gerne tro på det, mangler bare et bevis på det virker. Eller to.

    Hvis du føler, at du har 200 kr du ellers ikke lige skal bruge, jamen så synes jeg du skal prøve smiley


  • #10   2. sep 2012 Aldrig prøvet det med dyr, kun mennesker, og der har det virket..Alt efter problemets art...

Kommentér på:
Telepati - nogle der har prøvet det?

Annonce