{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.162 visninger | Oprettet:

Jeg har fundet en kattekilling!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er sikkert på at hun er forladt.. Jeg har holdt øje med hende i mere end 24 timer..

Jeg kan desværre ikke beholde hende, for her i lejligheden må man ikke have kæledyr..

Jeg vil gerne ved, hvor kan jeg få hjælpe.. Hun er ca.6-7 uger
Hun kan selv spise og ser rask ud.

Tusind tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har fundet en kattekilling!!
  • #1   1. sep 2012 Hun er din nu du har taget hende til dig, har selv lige fundet en og har forsøgt at få hjælp, men der er ikke andet at gøre end at beholde hende eller få hende aflivet, desværre.

  • #2   1. sep 2012 Det er meget svært at finde plejefamilier til alle de killinger, der bliver smidt på gaden, for øjeblikket. Du kan prøve at kontakte et af internaterne, men jeg tror ikke du skal regne med at de har plads. Ellers kan du prøve lykken og sætte en annonce op her på KG eller andre steder.

  • #3   1. sep 2012 Hun har da ikke skrevet at hun har taget den til sig, hun skriver blot at hun har holdt øje med hende.

    Nå men det eneste du kan gøre er sådan set at kontakte Kattens Værn, Dyrenes beskyttelse eller hittekilling, men sansynligvis vil de bare aflive den da de har så mange killinger og ikke mere plads..


  • #4   1. sep 2012 Hvor bor du henne i København?

  • #6   2. sep 2012 "Jeg kan desværre ikke beholde hende"

    er vel lig med at hun har den nu ....


  • #7   2. sep 2012 Måske, det var bare ikke sådan jeg tolkede det, men det får vi nok svar på når hun kommer online igen..

  • #9   2. sep 2012 Jeg synes at du skal gøre noget helt andet.
    Jeg synes at du skal aflevere denpå et dyrehospital.
    Der kan ske 2 ting, som du er nødt til at "lægge fra dig", aflivning eller (og det gør mange dyrehospitaler) den bliver videreformidlet. Husk på, at der bliver aflivet syge katte og nedtrykte ejere går hjem i grædende tilstand om ikke hver dag, så næsten.

    Så der synes jeg at du skulle "prøve lykken" istedet for internater, for de er overfyldte lige nu.


  • #10   2. sep 2012 Jeg synes du skal kontakte OASA. De vil hjælpe dig, og de har gode plejefamilier der er villige til at hjælpe smiley Jeg er selv medlem og har taget hittekillinger smiley

  • #12   2. sep 2012 Okay? det er ny information for mig må jeg indrømme, har netop haft en flaskekillig derfra som jeg havde stor medbestemmelse over. Hvor ærgeligt at du har haft trælse oplevelser med dem smiley
    Jeg har personligt været rigtig glad og tryg ved at være plejemor hos dem, og føler selv at jeg har meget at sige som den der håndterer de kære katte:)


Kommentér på:
Jeg har fundet en kattekilling!!

Annonce