{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

katten spiser _ALT_ {{forumTopicSubject}}

Jeg har hørt at peber skulle være godt at strø et sted hvor katten ikke må komme og har forsøgt mig dette (ellers gaver han simpelt hen ledninger over..)

desværre er vores kat lotus tæt på alt ædene.. og han har åbenbart fået smag for peber nu også.. hvad stiller vi op?

(det skal lige tilføjes at lotus også er vild med følgede: Vingumme, Skumfiduser og andet slik, øl, cola osv.. tror det eneste jeg har opdaget han ikke vil have er mælk og enkelte type tørkost)

Hilsen Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten spiser _ALT_
  • Pia *
    Pia * Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #1   2. apr 2006 Ja det er en ting som katte ikke kan lide! Og lige en anden ting, er det på ingen måder sundt at katten får hverken slik eller sodavand eller øl, da de ikke kan tåle syren i maven! Katten kan gå hen og få meget dårlig mave, ligesom de ikke kan tåle mælk!

  • #2   2. apr 2006 Pia: nu er det jo heller ikke sådan vi har en fed kat til at sidde i sofaen og spise chips og drikke øl smiley

    han har bare fået lov til at smage en enkelt gang. han er jo killing så har virklig behov for ordenlig mad med den energi han dagligt brænde af.


  • #3   2. apr 2006 Hejsa

    En af vores katte bed også i alle ledninger en gang. Men det problem blev hurtigt og let løst med ledningslister.

    Med venlig hilsen
    Kat-ly


Kommentér på:
katten spiser _ALT_

Annonce