693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Liter robot. Liter robot.

Hejsa.

Jeg sad og så noget i en tv-udsendelse, hvor de reklamerede om denne her litter robot

http://www.skymall.com/shopping/detail.htm?c=&pid=102181776

Jeg har bestemt tænkt mig at købe den, da jeg synes det lyder meget smart. Men jeg ville lige høre om nogle af jer, havde erfaringer med den? Inden jeg "bare" bestiller den. Da den jo ikke bare lige koster 100 kr smiley
Håber der er nogle der kan kender lidt bedre til den, end jeg.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Liter robot.
  • #2   3. sep 2012 Den lyder da smart, hvis den virker. Men sandet når da ikke at klumpe nok, til at tisset ikke bare bliver blandet med det andet grus.

Synes jeg engang så en lignende een i DK, hvor man selv skulle tippe bakken rundt.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #3   3. sep 2012 hvad med denne her

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/exklusive_katzentoilette/284752

• #4   3. sep 2012 Hvis det virker vil det bestemt være pengene værd for mig.
    Men mange tak for hjælpen.
    Du har måske ret med det med gruset ikke når at klumpe nok. Synes bare mit virker hurtigt til at klumpe. Men det er måske forskelligt, hvilket man har, det ved jeg ikke.

Mange tak Sanni. Det var klart en stor hjælp. Den vil jeg nu udse mig for smiley

• #6   5. sep 2012 Hej Lone. Tror ikke mit kat har noget imod det hvis jeg skal være ærlig. Hun er så god og smutter i alt, hvad hun skal. Hun har en lukket bakke nu. Men ja, du har da ret i at det er mange mange penge, hvis hun så ikke gider bruge den. Har bare fornemmelsen af, at hun smutter i alt som der er kattegrus i smiley

Kommentér på:
Liter robot.

Annonce