{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Kattepention {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi har haft vores kat ( Miv ) i Kattepension hos Quali-kat i Præstø.
Han var meget forsigtig og til tider angebslysten inden at vi afleverede ham, ( var der en uge ), så han ikke skulle få strees af at vi flyttede.

Da vi hentede ham og tog ham hjem til hans nye hjem var han meget skræmt og gik direkte til angreb på mit ansigt.

Han er meget meget kælen men rastløs.

Har vi gjort noget forkert ??
Vi vil gerne have ham passet igen når vi skal på ferie men ved ikke om det skal være samme sted.
Er der nogle der har erfaring med stedet ??

Hilsen
Jytte, Miv og René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepention
  • #1   2. apr 2006 Hvis han er meget nervøs, kan du få noget til at berolige med det hedder felliway og fåes i en duftspreder til stikkontakt, den udsender en duft som berogligere katten. Har det selv til min hunkat Shiva, og tør ikke lade være med at købe det længere!

Det kan købes ved dyrlægen til 350 kr første gang, og derefter i refil form til lige under 200 kr!

• #2   2. apr 2006 Hej Channie

Tak for dit svar.

Han er ikke nervøs af natur, han er forsigtig.
    Det jeg gerne vil vide er, er det det nye hjem, eller dårlig pasning der har gjort ham krigerrisk og bange

René

• #3   2. apr 2006 Er det sikkert, kan ikek sige noget med sikkerhed, men denne feliway virker også rigtig godt under en flytning eller hvis man skal have andre dyr og man ikke ved hvordan katten reagerer på det!

• #4   2. apr 2006 Hvis han ikke kan li at komme fremmede steder hen, så kunne det være en god idé at få en kattesitter når i skal på ferie. Altså en der kommer og ser til ham hver dag.
    Nu ved jeg ikke hvor i bor, men det kunne evt. være en god idé at hyre noboens barn...

Kommentér på:
Kattepention

Annonce