{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

blod i urin {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,
Min ene kat har i går aftes haft tisset på trappen, det virker som om han har ligget og sovet ovenpå og så ikk er nået ned på bakken. Han plejer ikk at tisse rundt omkring... Da jeg skulle fjerne det synes jeg det så ud til, at der har en smule blod i urinen, jeg er ikk helt sikker, men synes der
var lidt rødt...
Det er en kastereret hankat på godt 1 år. Han virker ellers glad og tilfreds.. kan den være blærebetændwlse, urinsten eller hva tror i? Skal han til dyrlæge? I så fald ved i så ca hva det koster sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blod i urin
  • #1   9. sep 2012 Ja du må have ham til dyrlægen.
    Er du sikker på der er kommet stor/normal mængde urin fra ham?

Det kan være urinvejsinfektion, grus.
    Prisen vil jeg ikke gætte på, spørg dyrlægen
    Go' bedring

• #2   9. sep 2012 Jeg har prøvet det med min hankat tisser fordi han ikke kan nå på bakken, det så os lidt rødligt ud tog til dyrlægen og det viste sig at grunden til han tissede over det hele var faktisk fordi han havde en mega stor omgang urinvejs infektion ... så hvis jeg var dig ville jeg ringe til dyrlægen smiley god bedring smiley

• #3   9. sep 2012 Okay det gør jeg. Tak for hjælpen

• #4   9. sep 2012 Jep til dyrlæge med ham, pris kan variere afhængig hvad det er, om det er blærebetændelse eller krystaller i urinen (urinvejssten), har selv haft turen med krystaller i urinen, 6mdr behandling med specail foder og utallige urinprøver alt i alt 2-3000kr. men jo fordelt på 6 mdr. og ikke den billigste dyrlæge i området smiley

• #5   10. sep 2012 Hold GODT øje med, om han tisser.

Skyldes urinvejsinfektionen betændelse, bliver urinen basisk, og så er der stor risiko for dannelse af blæresten. Sætter sådan en sten sig fast i urinrøret, kan katten dø af en sprængt blære.

Held og lykke hos dyrlægen.

Kommentér på:
blod i urin

Annonce