897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Milo - En hund fanget i en kats krop Milo - En hund fanget i en kats krop

Ja det er ikke nemt at være Milo... Når man har en ustyrlig trang til at smadre sko.. SUK!

Snørrebånd bliver flosset, Såler taget ud, snuderne bidt i og det sidste nye er alle mine slippers skal voldtages så det flyver rundt med perler og palietter...

Stakkels Milo.. Vores destruktive kat smiley Måske han bør have psykolog hjælp smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Milo - En hund fanget i en kats krop
  • #3   10. sep 2012 Susan: Vores sko står i vores gang som er i midten af huset (et rigtig 70'er hus) så det er ikke lige til...

• #4   10. sep 2012 Anna, der er noget der hedder skoskabe, eller bare alm. skabe hvor skoene kan være i hvis man ikke vil have dem ødelagt smiley
    Jeg tror at fjerne skoene er eneste mulighed for at stoppe ødelæggelserne ;(

• #6   10. sep 2012 de er bare sååååå grimme allesammen smiley Vi har alm skoreoler i teak træ nu...

• #11   10. sep 2012 Det lyder godt nok vildt. Er det inde katte? Jeg har aldrig hoert om katte har vaeret distruktive paa den maade.

Jeg kan ikke lade vaere med at spekulere paa om der mon ligger noget bag ved den adfaerd.

• #12   10. sep 2012 Min kat er lige sådan når det kommer til lædersko - de skal bare kradses i, de har fået de fineste ridser mine nye læder støvler smiley

• Elizabeth M
    Elizabeth M Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #13   11. sep 2012 Min kat elsker også sko, men hun nøjes med at gnubbe kind og hage og holde kærligt om dem.

• #14   11. sep 2012 Feline har simpelthen sin egen klip-klap sko. Ellers kan hun ikke lade vores være.

Hun går rundt med den som en anden hund, og ligger så og holder om den og gnaver den helt i stykker. Hun har allerede maltrakteret en, og er nu i gang med nr 2!

Om sommeren når mine klap sandaler er fremme får de også gerne en tur!

• #15   14. sep 2012 Fie: Normalt er Milo ikke e legesyg kat overhovedet... han er både inde og ude kat... Men efter vi havde en killing på 12 uger i pleje som var meget legesyg er det ligesom smittet af på ham. For vi har været ude at invisterer i legetøj til ham, noget vi kom af med da vores hunkat døde, da hun var den eneste der gad det - Så nu holder han sig fra skoene smiley I hvert fald indtil videre smiley

Hvor er det sjovt at have en kat der leger smiley Selvom han den første dag blev MEGET forpustet.. han er slet ikke vant til at skulle være SÅ aktiv haha smiley

• #16   14. sep 2012 hehe.. hvor er det tosset at de er så glade for sko. Der er ikke noget bedre end at iagtage legesyge katte og deres til tider vilde manøvre smiley

Kommentér på:
Milo - En hund fanget i en kats krop

Annonce