1.297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

update på Nyx´s dårlige mave.. update på Nyx´s dårlige mave..

Jeg har positivt at fortælle og mit problem med min kat har dårlig, blød og lugtende afføring...

Jeg nåede ikke til dyrlægen, for jeg fik noget nyt foder ind af døren.. Applaws tørfoder..

Nu har hun været på det 1 uge men allrede efter 2 dage med blandet foder var der forbedring på det der kommer ud af den anden ende..

Nu 1 uge efter med det blandet men lidt mere af applaws end det andet, er der tydelig forskel smiley

Efterladenskaberne er enten helt faste eller meget tæt på det, ingen grums.. de lugter lidt og hendes prutter bestemt også, men der er jo en del mere kød i det foder, så det kan jo også gøre lidt ved lugten (prøv at gøre rent hos løver og tigre og jeg kan fortælle at deres hømmer lugter 20 gange værre end dårlig hundebæ pga kød)

OG!!!!! Jeg har laaaaaaaangt om længe endelig fundet dåsemad som kræsendyret kan lide... og det er.... LUX med kalkun og kanin smiley Damn jeg har prøvet diverse dåsemad som hun ik vil røre, men den her...hun æder rup og stub, så der får hun lidt hver dag af det også, så nu kommer hun løbende når køleskabet åbnes (lader det selvfølgelig lige stå til det er stuetemperatur)

Så jeg er glad, endelig har jeg fundet ud af hvad der åbenbart var problemet (Arion sterelized), så et foderskift og accepteret dåsemad, har hjulpet helt vildt, så vi er super glade herhjemme smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update på Nyx´s dårlige mave..
Kommentér på:
update på Nyx´s dårlige mave..

Annonce